Onnistuuko mitenkään liittymän(määräaisen, 24kk) purkaminen pätkimisen (katkeaa yhteys modeemi-keskus väliltä)takia? Kun ensimmäisellä vikailmoituksen johdosta kävivät miehet kotona, niin eivät löytäneen oikeastaan mitään, mikä voisi vaikuttaa päikimiseen. ja olisko toiminut 1-2kk , niin taas alko pätkiminen. Sillä kertaa teidän päästä muuttivat jotain hairiön sioto arvoa, taas toimi toimi 1-2kk. Nyt taas viimeviikon lopulla pätki taas. Ja taas miehet kävi, eikä mitään ollu vikana mun käsityksen mukaan. Muistelisin, että eka kerralla vielä koiteltiin hitaampaa nopeutta, mutta sekään ei auttanut. Toisekseen ennen teidän liittymää, mulla oli sama vika toisen verkkooperaattorin yhteydellä. Jonka nopeus oli 5/2M. Eikä hekään tehneet mitään. Kestin sitä 6kk ja vaihdoin teidän liittymään. Mut eipä auttanut näköjään... Eikö tämä ole jo purkamisen peruste, jos ei tehdä mitään korjauksia käytännössa. Ei se auta, jos käydään mittaamassa nopeutta ja yms. joka kerta.
Sivu 1 / 1
Laajakaistaliittymän määräaikaisen sopimuksen purkaminen käsitellään Asiakaspalvelussa aina tapauskohtaisesti. Jos ADSL-yhteyttä ei saada korjaamallakaan toimimaan palvelukuvauksen mukaisesti, on määräaikasen sopimuksen jatkoa harkittava jos asiakas haluaa sopimuksen purkaa. Suurimmassa nopeusluokassa yksi vaihtoehto voi olla liittymän nopeuden laskeminen, jolloin ADSL-yhteys toimii todennäköisesti paremmin ja liittymän kuukausimaksu yleensä pienenee.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelussa sanottiin, että ei voida purkaa jos pätkiminen on noin n. kuukauden välein. On kuulemma palveluun kuuluvaa... Nyt pätkimistä on ollut vime viikolla maanantaina (20.9.2010) ja viikonloppuna myös. Ja oli monta kertaa. Jopa lauantaina 25.9.2010 oli 10min katkos. Yritti ja yritti löytää yhteyttä, mut löysi lopulta... On tehty maanantaina 20.9.2010 puhelimella ja 26.9.2010 netin kautta vikailmoitus. Tänään sit soittivat mies, että olenko kotona. Mutta olin töissä ja sanoin, että olen kotona 14 jälkeen. Mutta heille ei taas käynyt. Varmaan taas käyvät nopeutta mittaamassa ja se siitä.. En tiedä mitä tässä voi ajatella enää. Toivottavasti näkyy edes laskussa hyvityksenä nämä häiriöt. Tähän asti ei ole näkynyt millään tavalla.
TeemuL kirjoitti: Toivottavasti näkyy edes laskussa hyvityksenä nämä häiriöt. Tähän asti ei ole näkynyt millään tavalla.
Automaattisesti vioista ei juuri koskaan hyvitetä. Hyvitys liittymän laskutukseen tehdään asiakkaan tekemän hyvityspyynnön perusteella. Jos vika on Soneran vastuulla olevan verkon puolella ja korjausta ei ole tehty kohtuullisessa ajassa vikailmoituksen vastaanottamisen jälkeen, on hyvitys mahdollinen.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.