Varmaan kuuluu tälle alueelle.
Pohtiessani nykyisen 24/1:sen ongelmia, maalaisjärjellä helpoin korjaus olisi palauttaa liittymä 8/1:seksi, jona se toimi ongelmitta. Tätä ei kuitenkaan asiakaspalvelun mukaan voi noin vain tehdä, koska liittymä on nyt määräaikainen.
Millä syillä määräaikaisen sopimuksen voi purkaa? Korjaamattomissa oleva vika/ei voida korjata järkevässä ajassa? Pitäisihän sopimuksen purun kuitenkin olla mahdollista, jos mikään muu ei auta.
(Ei sillä, että oma sopimus olisi (vielä) vaarassa purkautua. Uteliaisuuttani vaan ihmettelen.)
Sivu 1 / 1
Käytännössä kyllä, jos liittymä on ollut verkonhallintamme tutkittavana ja vianselvityksessä on todettu, että yhteys ei toimi kunnolla 24M nopeudella, voidaan se laskea alempaan tai mahdollisesti edelliseen nopeusluokkaan. Jos määräaikainen sopimus on solmittu nimenomaan nopeudennoston yhteydessä, voidaan se tällöin samalla purkaa.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.