Minulla on liittymänä (18kk) ADSL 24M/1M, sopimuksen kesto 24. 12. 2009 asti. Olenko siis Soneran pitkäaikaisena asiakkaana tämän sopimuksen päätyttyä oikeutettu minkäänlaisten tarjousten käyttöön. Vai siis maksanko esim. liittymätyypin vaihdosta 100M/kaapeliin sen kalleimman hinnan (listahinnan) ja joudun myös maksamaan modeemistani. Uuden liittymän tilaajathan saavat modeemin veloituksetta ja voivat tehdä määräaikaisen tilauksen tarjoushintaan halvemman nopeusluokan hinnalla.
Näinkö todella kohdellaan pitkäaikais-asiakkaita ja jo kerran sopimuksen tehneitä?
Määräaikaistarjous-liittymän vaihto
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.