Skip to main content

Määritettyyn postipalvelimeen ei saatu yhteyttä...

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 22 katselukertaa

Otsikon viesti tulee ruutuun kirjautuessani sähköpostiin. Kirjautuminen onnistuu mutta postit ei näy?

4 kommenttia

  • October 23, 2013
Hei Parvian

Tuleeko tämä virheilmoitus meidän webmailista (webmail.inet.fi) vai jostain toisesta sähköpostiohjelmasta? (esim. Outlook, Windows live, windows mail).

Jos virhe tulee sähköpostiohjelmastasi, voisitko kokeilla sähköpostin toimintaa osoitteesta http://www.sonera.fi/sahkoposti

  • October 25, 2013
Tämä ilmoitus tulee nimenomaan Soneran webmail.inet.fi sähköpostista. Aikaisemmin toiminut hyvin, mutta nyt mailin vasemmassa reunassa "kansiot" alapuolella lukee punaisella "määritettyyn postipalvelimeen ei saatu yhteyttä. Tarkista tilin asetukset". Kansiot eivät näy, eikä postit.

  • October 25, 2013
Saan myös oheisen virheviestin kun lähetän s-postia Sonera osoitteeseeni. Postini on siis ilmeisesti täynnä. Miten sitä voi tyhjentää kun s-postit eivät näy??

Delivery has failed to these recipients or distribution lists:

antti.parviainen@pp.inet.fi
The recipient's mailbox is full and can't accept messages now. Microsoft Exchange will not try to redeliver this message for you. Please try resending this message later, or contact the recipient directly.

The following organization rejected your message: vir-olavi1.rokki.sonera.fi.

  • October 25, 2013
Hei Parvian

Tarkista postilaatikkosi tilan käyttö kirjautumalla ensin sisään webmailiin --> sivun oikeassa reunassa on ilmoitettu laatikon käytetty tila ( esim. 200mbit / 500Mbit ). Mikäli luku on yli 490mbit, on laatikko silloin luultavasti täynnä.

Jos olet käyttänyt jotain sähköpostiohjelmaa osoitteesi kanssa, on mahdollista että ohjelmasi on luonut piilotetun "deleted items" kansion webmailiin. Silloin kyseisen kansion tyhjennys / viestien poisto tulee suorittaa sähköpostiohjelmastasi.

Jos virheilmoitus kuitenkin säilyy (määritettyyn postipalvelimeen ei saatu yhteyttä. Tarkista tilin asetukset), kannattaa asiasta jättää vikailmoitus. Vikailmoituksen voit jättää soittamalla vikapalveluun tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.