Hei!
Olen viimeaikoina harkinnut tilaavani uuden puhelimen ja liittymän kuukausimaksulla. Minua kuitenkin on askarruttanut, että tuleeko minun maksaa mahdollisesti jonkinlainen vakuusmaksu, koska minulla on kohta noin 3 vuotta vanha luottohäiriö merkintä, joka on jo kyllä maksettu? Haluaisin myös tietää, että tuleeko minun asioida kyseisen asian takia soneran liikkeessä, vai tuleeko minun soittaa asiakaspalveluun?
Sivu 1 / 1
Hei Needlebite! Luottotiedot tarkistetaan, kun tilaus on tehty, jonka jälkeen luotonvalvontamme päättää mahdollisesta ennakkomaksusta. Voit tehdä tilauksen Sonera Kaupassa tai pirauttaa maksuttomaan myyntipalveluumme 0800 133133.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.