Mahdollisuus peruttaa littymän vaihto takaisin vanhaan
Torstaina 17.10 olin yhteydessä laskutukseen koska meitä laskutettiin kahdesta nettiliittymästä vaikka meillä on vain yksi. Meillä oli vanha nettipaketti jossa oli rajaton nopeus ja yhden gigan datasiirto jonka hinta oli 10,06 . Siihen tuli se niin sanottu pakotettu uusi netti lisähintaan 4,02 joka laitetaan nykyään kaikille jolla on vanha Netto liittymä. No kun tästä kysyin että miksi näin koska mehän jo maksetaan netistä niin kyseinen asiakaspalvelija sanoi että sehän on väärin mutta nyt voidaan saada samanlainen liittymä halvemmalla Sonera Sopiva Startti. Kysyin vielä toisenkin kerran varmistaakseni että se varmasti on samanlainen kun mitä meillä on. Kyllä asiakaspalvelija vastasi. Sitten kun tänään käytiin katsomassa niin sehän on vai 1 megan siirtonopeus ja rajaton datasiirto. No sehän merkitsee että meidän netti huononi huomattavasti. Tänään sitten yritin peruttaa sen ja saada vanhan liittymän takaisin, mutta kas kummaa sehän ei käynnytkään. Kun Soneralla ei ole sellaista pakettia enää. Nyt haluankin kysyä että eikös Soneralla ole samanlainen perutusmahdollisuus kuin muut 7pv ja miten on kuin periaatteessa meidäthän huiputettiin ottamaan huonomman liittymän kuin meillä oli? Asiakaspalvelija olisi kyllä mielellään sitten myynnyt paremman meille mutta sitten olisi myöskin hintaa tullut lisää.
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.