Tämä ei nyt varsinaisesti ole (vielä) rahasta kiinni...
Soneran asiakaspalvelu on ongelmatilanteissa tehty mahdollisimman hankalaksi, eikä asiakaspalveluun voi edes luottaa!
Joka välissä ehdotetaan tekemään asiat helposti Omien Sivujen kautta, mutta ainakin minun tarvitsemani asian palvelupyyntölomake on ollut "hetkellisesti pois käytöstä" vähintään siitä asti, kun kuukausi sitten sitä ensi kertaa kaipasin.
Chatti tai tällainen keskustelu-foorumi ei ole mielekäs paikka lähteä selvittelemään ongelmia. Mutta vaikka olisikin aikaa jonottaa puhelimessa, ei palvelun laatu tunnu olevan yhtään sen parempi!
Viimeisimpänä esimerkkinä asiasta: peruin Mix-kanavapaketin kokeilujakson lopussa (joka ei muuten kuin puhelimitse olisi onnistunutkaan...). Asiakaspelvelun poika kysyi, laitetaanko heti poikki, vai vasta kuun lopussa? Kysyin maksaako se, johon vastaus oli ei. Totesin, että laita siinä tapauksessa toki kuun loppuun. Mutta niinpä vain minulta nyt laskutetaan 4 € kuudesta "ylimääräisestä" päivästä!
Ja tämä ei todellakaan ole Soneran ainoa viimeaikainen asiakaspalvelu-sekoilu. Ei herätä suurta luottamusta firman muuhunkaan toimintaan, jos ei edes asiakspalvelun "ammatilaisten" lupauksilla ole merkitystä.
Mahdoton asiakaspalvelu!
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.