Skip to main content
Tämä ei nyt varsinaisesti ole (vielä) rahasta kiinni...

Soneran asiakaspalvelu on ongelmatilanteissa tehty mahdollisimman hankalaksi, eikä asiakaspalveluun voi edes luottaa!

Joka välissä ehdotetaan tekemään asiat helposti Omien Sivujen kautta, mutta ainakin minun tarvitsemani asian palvelupyyntölomake on ollut "hetkellisesti pois käytöstä" vähintään siitä asti, kun kuukausi sitten sitä ensi kertaa kaipasin.

Chatti tai tällainen keskustelu-foorumi ei ole mielekäs paikka lähteä selvittelemään ongelmia. Mutta vaikka olisikin aikaa jonottaa puhelimessa, ei palvelun laatu tunnu olevan yhtään sen parempi!

Viimeisimpänä esimerkkinä asiasta: peruin Mix-kanavapaketin kokeilujakson lopussa (joka ei muuten kuin puhelimitse olisi onnistunutkaan...). Asiakaspelvelun poika kysyi, laitetaanko heti poikki, vai vasta kuun lopussa? Kysyin maksaako se, johon vastaus oli ei. Totesin, että laita siinä tapauksessa toki kuun loppuun. Mutta niinpä vain minulta nyt laskutetaan 4 € kuudesta "ylimääräisestä" päivästä!

Ja tämä ei todellakaan ole Soneran ainoa viimeaikainen asiakaspalvelu-sekoilu. Ei herätä suurta luottamusta firman muuhunkaan toimintaan, jos ei edes asiakspalvelun "ammatilaisten" lupauksilla ole merkitystä.
Hei ajis ry j! Ikävä kuulla, että asiakaspalvelun kanssa on ollut ongelmia. Toki pyrkimyksenämme on, että meidät tavoittaa helposti ja useista eri kanavista, mutta kieltämättä kesäaika on ollut melko ruuhkainen. Teemme kuitenkin töitä tavoitettavuuden suhteen ja tilanteen pitäisi parantua syksyksi.

Myös Omia Sivuja kehitetään koko ajan ja toivottavasti kaikki palvelupyyntölomakkeetkin saadaan pian kuntoon. Lisäksi meidät tavoittaa esim. Facebookista ja Twitteristä.

Mix-paketin suhteen on tapahtunut moka täällä päässä. Paketti on muuttunut maksulliseksi 25.6., joten irtisanominen olisi pitänyt ajoittaa tuolle päivälle. Voit tässä tapauksessa vähentää 4€ laskun loppusummasta. Hyvitän sen täältä käsin.

Pahoittelut tästä virheestä ja toivottavasti asiat toimivat jatkossa kuten pitääkin. Mukavaa kesän jatkoa kaikesta huolimatta!
Miksei vastausta voi lähettää suoraan sähköpostiin? Haluan asiakaspalvelua, en hengailla keskustelu-sivustoilla! Juu, en tajunnut käydä asetuksissa laittamassa päälle "lähetä tieto vastauksesta", mutta luulisi sellaisen olevan oletusarvona...

Aikaisemmin mainitsemassani laskussa on muuten myös asiakspalvelunne sekoilusta johtuva 33 centin mobiilivihteen HBO Nordic laskutus. Se nyt ei itsessään ole mitään, mutta puhelinlaskussa se näkyy lisäksi 2 € palvelunumeromaksuna, kun jouduin puolen tunnin chatti-asiakaspalvelun jälkeen joka tapauksessa viettämään toisen puolituntisen teidän "normaalihintaisessa" asiakaspalvelunumerossa, että sain asian hoidettua. Jos se on niin "normaali", niin miksi se ei mene puhepaketista?

Vastaa