Hei vaan!
Muutin uuteen osoitteeseen 1.9. ja tein asianmukaisen muuttoilmoituksen. Omilla sivuillani huomaan kuitenkin, että sekä tilaamani laajakaista sekä viihdepaketti ovat yhä rekisteröityneet vanhaan osoitteeseeni. Asiakkuuteni -sivulla kyllä lukee uusi osoitteeni asiakastiedoissa, mutta esim. laskutustiedot näyttävät nekin vielä vanhaa osoitettani. Nettiyhteys tulisi kuitenkin jo pikkuhiljaa tarpeeseen. Minkäänlaista yhteydenottoa ei ole soneralta kuulunut asian tiimoilta.
Teinkö minä jotain väärin? Onko muuttoilmoitusten käsittelyssä jonoa? Olisiko muuttoilmoituksen lisäksi pitänyt ottaa yhteyttä jollain muullakin tavoin? Onko koko asia mennyt silmien välistä?
Sivu 1 / 1
Hei vill!
Muuttoilmoituksissa on tällä hetkellä aikamoinen ruuhka. Vielä siirtotilausta ei oltu tehty joten käsittelyjonossa taitaa olla edelleen. Suosittelen että soitat Asiakaspalveluumme 0200 17000 ja teet ilmoituksen uudelleen sitä kautta. Näin saa siirron nopeimmin käyntiin. Tänään jonotilannekin on mallillaan joten kannattaa soitella mahdollisimman pian!
Muuttoilmoituksissa on tällä hetkellä aikamoinen ruuhka. Vielä siirtotilausta ei oltu tehty joten käsittelyjonossa taitaa olla edelleen. Suosittelen että soitat Asiakaspalveluumme 0200 17000 ja teet ilmoituksen uudelleen sitä kautta. Näin saa siirron nopeimmin käyntiin. Tänään jonotilannekin on mallillaan joten kannattaa soitella mahdollisimman pian!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.