Käytän sähköpostia pääasiallisesti kotikoneelta (Win7 Windows Mail), mutta satunnaisesti myös läppäriltä (Vista Windows Mail).
Ongelmana on että aina käyttäessäni Windows Mailia läppäriltä, lataa se koneelle kaikki edellisen käyttökerran jälkeen saapuneet viestit, vaikka olisin samat viestit jo saanut ja lukenut kotikoneelta.
Kotikoneella samaa ilmiötä ei esiinny.
Haluaisin kuitenkin viestien käyttäytyvän juuri päin vastoin, eli lataavan edellisen käytön jälkeen tulleet viestit kotikoneelle vaikka olisinkin jo läppärillä ne lukenut.
Muistaakseni Outlookissa taisi joskus olla valinta säilytetäänkö viestit viestipalvelimella lukemisen jälkeen vai ei, WinMailista en tällaista vaihtoehtoa löytänyt.
Mailin käyttö usella koneella ja viestien tallentaminen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.