Skip to main content

Mailin käyttö usella koneella ja viestien tallentaminen

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Käytän sähköpostia pääasiallisesti kotikoneelta (Win7 Windows Mail), mutta satunnaisesti myös läppäriltä (Vista Windows Mail).

Ongelmana on että aina käyttäessäni Windows Mailia läppäriltä, lataa se koneelle kaikki edellisen käyttökerran jälkeen saapuneet viestit, vaikka olisin samat viestit jo saanut ja lukenut kotikoneelta.
Kotikoneella samaa ilmiötä ei esiinny.

Haluaisin kuitenkin viestien käyttäytyvän juuri päin vastoin, eli lataavan edellisen käytön jälkeen tulleet viestit kotikoneelle vaikka olisinkin jo läppärillä ne lukenut.

Muistaakseni Outlookissa taisi joskus olla valinta säilytetäänkö viestit viestipalvelimella lukemisen jälkeen vai ei, WinMailista en tällaista vaihtoehtoa löytänyt.

1 kommentti

  • March 12, 2012
Moi Tero-75,
Ongelmaan kannattaa etsiä ratkaisua Windowsin sivuilta. Myös Helpson auttaa asetuksiin liittyvissä ongelmissa.