Maksanut 6M netistä monta kuukautta 24M nettiä....
Olisi varsin kiva jos tämän voisi vähentää ehkäpä laskuissa mitä olen maksellut. Mistähän voisin keskustella asiasta jonkun henkilön kanssa joka voi vaikuttaa asiaan ilman että joudun maksamaan siitä vitun keskustelemisesta...kaikki pitää itse tehdä kun mihinkään ei voi luottaa....
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.