Skip to main content

Maksettu lasku - mikä ongelma?

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei,

onko Soneran Asiakaspalvelulla sähköpostia? Olen ulkomailla, en voi itse maksaa laajakaistalaskua eräpäivään mennessä, enkä soittaa asiakaspalveluun. Pyysin ystävää maksamaan laskuni. Maksu suoritettu viikko sitten, mutta on edelleen avoinna omilla sivuillani!

Laskun numero 66818233, maksaja poikkeuksellisesti oli Ashfaq Baloch.

Mikä ongelma??


Armine Barseghyan

1 kommentti

  • December 27, 2012
Moi arm,
Suoritusta ei vielä näy meillä. Tässä mahdollisesti vaikuttaa nyt viive joka menee, kun pankit siirtävät omista järjestelmistään yritykselle suorituksia. Viive voi olla kolmekin arkipäivää. Jos maksu on tehty viime viikon puolivälissä, vaikuttaa sen siirtymiseen myös joulun pyhät ja tämän vuoksi kirjautumiseen menee kauemmin kuin normaalisti. En siis vielä tässä vaiheessa olisi huolissani.