Skip to main content
Hei!

Maksoin 26.4. erääntyvän laajakaistalaskuni jo 16.4. varmasti oikeilla laskutustiedoilla. Maksu ei kummiskaan ole päivittynyt maksetuksi laskuarkistoon, vaan lasku näkyy edelleen olevan avoimena. Mistähän tämä johtuu?
Kyseinen lasku näkyy täysin oikein maksettuna järjestelmissämme, mutta jostain syystä laskun tilatieto ei ollut päivittynyt Omilla Sivuilla sinulle näkyviin laskutietoihin. Tästä laskutiedosta ei tarvitse tässä tapauksessa välittää ja oikea maksutieto tulee todennäköisesti myöhemmin päivittymään Omien Sivujen tietoihin.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Hei, samanlaisia ongelmia myös ehkäpä minulla. Laskun eräpäivä oli eilen(10.5.2010) ja laskun olen maksanut 30.4.2010 mutta silti näyttää olevan maksu vielä avoinna Laskuarkistossa.

Yleensä ovat päivittyneet tuonne parissa päivässä, mutta nyt ei. Ja ei myöskään jaksaisi stressata siitä, tuleeko joku maksumuistutus postissa parin viikon päästä.

/Mikael
miikky82: Asiakasnumerollasi ei ole maksamattomia laskuja. Laskuarkiston tiedot eivät ole toukokuun aikana päivittyneet järjestelmissä tehtyjen muutosten takia, mutta asia korjaantuu lähipäivinä.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa