Maksoin laskun viime helmikuulta e-laskuna 20.3.2014. Tänään kuitenkin tuli paperilasku (numero 72729180), jossa kehotettiin maksamaan uudestaan lasku+ viivästys+posti. Eikö yksi kerta riittäisi? Laskut ovat erääntyneet ja maksettu kuun 20.-päivä, joten uuden maksukaan ei ole vielä ajankohtainen. Miksi minua vielä sakotetaan paperilaskulla, vaikka voimassaoleva e-laskusopimuskin on? Onko se teille kannattavampaa?
Minulla olisi kuvakaappaus maksetusta laskusta ja myös e-laskusopimuksesta, mutta kun tämä on niin Soneraa, eipä voi liittää tähän s-postiin.
Asiakas (pakosta vielä jonkun kuukauden) 1002074350
Sivu 1 / 1
Hei Kivitasku! Tarkistin laskun tietoja kyseessä on uusi lasku, joka on lähtenyt paperisena. Eli E-lasku on jostain syystä peruuntunut. Laskulle tullut viivästysmaksu on aiemman kuukauden maksun viivästymisestä aiheutuneita kuluja. Eräpäivä on muutamia päiviä aiemmin mitä olet laskuja maksellut. En näe täältä syytä minkä takia e-laskutus on peruuntunut, mutta kannattaa tarkistaa tämä asia verkkopankista ja e-laskun voi sieltä myös uudelleen kytkeä. Lisätietoa e-laskusta täältä: http://www.sonera.fi/elasku?someid=some3827
Henry kirjoitti: Hei Kivitasku! Tarkistin laskun tietoja kyseessä on uusi lasku, joka on lähtenyt paperisena. Eli E-lasku on jostain syystä peruuntunut. Laskulle tullut viivästysmaksu on aiemman kuukauden maksun viivästymisestä aiheutuneita kuluja. Eräpäivä on muutamia päiviä aiemmin mitä olet laskuja maksellut. En näe täältä syytä minkä takia e-laskutus on peruuntunut, mutta kannattaa tarkistaa tämä asia verkkopankista ja e-laskun voi sieltä myös uudelleen kytkeä. Lisätietoa e-laskusta täältä: http://www.sonera.fi/elasku?someid=some3827
Et sitten halua vastata pääkysymykseen, miksi minun pitää maksaa kahteen kertaan sama lasku????Tapiolan tililtä on siirretty rahaa 20.3. 2014 e-laskulla Soneran tilille 19,91€ (viimeinen erääntynyt lasku helmikuulta). Uudenpaa laskua ei vielä ole syntynyn ja tätä helmikuun laskuahan yritätte nyt maksattaa minulla toista kertaa tällä paperilaskulla.
Jos ette kerran halua ymmärtää, otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.
[/quote:3ttzq88o]
kivitasku kirjoitti: [quote="Henry":3ttzq88o]Hei Kivitasku! Tarkistin laskun tietoja kyseessä on uusi lasku, joka on lähtenyt paperisena. Eli E-lasku on jostain syystä peruuntunut. Laskulle tullut viivästysmaksu on aiemman kuukauden maksun viivästymisestä aiheutuneita kuluja. Eräpäivä on muutamia päiviä aiemmin mitä olet laskuja maksellut. En näe täältä syytä minkä takia e-laskutus on peruuntunut, mutta kannattaa tarkistaa tämä asia verkkopankista ja e-laskun voi sieltä myös uudelleen kytkeä. Lisätietoa e-laskusta täältä: http://www.sonera.fi/elasku?someid=some3827
Ok. Kysymyksessä on sellainen tapaus, että lopetin e-laskun toisessa pankissa (Tapiola) ja tein e-laskusopimuksen toisen pankin kanssa (S-pankki). Nyt ei sitten toimi kummassakaan. Vai alkaisiko kohta toimia?
kivitasku
kivitasku: Tällä hetkellä sinulla näkyy sähköpostilasku @gmail.com -loppuiseen sähköpostiosoitteeseen, eli e-laskua ei ole kummastakaan pankista.
Kannattaa tarkistaa pankin päästä, että vanha e-lasku sopimus on irtisanottu ok ja uudesta pankista se näkyy kytkettynä. Jos irtisanominen on ok ja kytkentä näkyy, mutta ei lähde toimimaan, kannattaa poistaa kytkentä ja tehdä seuraavana päivänä uudelleen. Sen pitäisi tepsiä!
Kannattaa tarkistaa pankin päästä, että vanha e-lasku sopimus on irtisanottu ok ja uudesta pankista se näkyy kytkettynä. Jos irtisanominen on ok ja kytkentä näkyy, mutta ei lähde toimimaan, kannattaa poistaa kytkentä ja tehdä seuraavana päivänä uudelleen. Sen pitäisi tepsiä!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.