olen vahingossa maksanut väärällä tilinumerolla laajakaista maksun, mitä tehdä?
Sivu 1 / 1
Hei!
maksoin viimekuussa väärällä tilinumerolla laajakaista laskun,nyt laskuarkisto väittää etten ole maksanut koko laskua viimekuussa. mitä tehdä.
maksoin viimekuussa väärällä tilinumerolla laajakaista laskun,nyt laskuarkisto väittää etten ole maksanut koko laskua viimekuussa. mitä tehdä.
Jos olet maksanut laskun jollekin toiselle Soneran tilinumerolle, esim. matkapuhelinlaskun tilinumerolle, asiasta kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Laskutuksemme voi tällöin tutkia asiaa ja toiselle tilillemme maksettu maksu voidaan tarvittaessa kohdistaa järjestelmissämme oikealle laskulle.
Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme, joko puhelimitse 0200 17000 (pvm/mpm) numeron tai Omien Sivujen lomakkeen välityksellä.
Jos olet yhteydessä asiasta Omien Sivujen kautta, kannattaa viestissä kertoa seuraavat lisätiedot:
- Tilinumero, jolta maksoit maksun.
- Tilinumero, jolle maksu on maksettu.
- Maksun päivämäärä.
Mikäli maksu on maksettu jonkin eri yrityksen tilinumerolle, asiaa ei voi selvittää kauttamme vaan asiasta kannattaa olla yhteydessä tällöin kyseisen tilinumeron omistajaan ja tiedustella maksun palautusta. Laajakaistaliittymän avoin lasku kannattaa myös tällöin maksaa laskun oikeilla maksutiedoilla, jotta laskun maksu tulee Soneralle.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme, joko puhelimitse 0200 17000 (pvm/mpm) numeron tai Omien Sivujen lomakkeen välityksellä.
Jos olet yhteydessä asiasta Omien Sivujen kautta, kannattaa viestissä kertoa seuraavat lisätiedot:
- Tilinumero, jolta maksoit maksun.
- Tilinumero, jolle maksu on maksettu.
- Maksun päivämäärä.
Mikäli maksu on maksettu jonkin eri yrityksen tilinumerolle, asiaa ei voi selvittää kauttamme vaan asiasta kannattaa olla yhteydessä tällöin kyseisen tilinumeron omistajaan ja tiedustella maksun palautusta. Laajakaistaliittymän avoin lasku kannattaa myös tällöin maksaa laskun oikeilla maksutiedoilla, jotta laskun maksu tulee Soneralle.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.