Skip to main content

MAKSU

  • December 11, 2014
  • 13 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei! pitääkö aina laittaa PIN-koodi, jos on menossa lisämaksulliselle puolelle? Toivottavasti, olisi aika ikävää, jos tulisi epähuomiossa menneeksi ottamaan jotakin maksullisia juttuja.

13 kommenttia

  • September 22, 2012
Kyse oli siis Sonera viihdepaketista ja ohjelmakirjastosta.

  • September 24, 2012
Moikka kelitox,
perusasetuksissa on aina oletuksena PIN-koodien kysyminen. Halutessasi, voit muokata Koti TV:n asetuksia niin, että PIN1-koodin kyselyn saa poistettua. PIN2-koodin kyselyä ei saa poistettua.

  • September 26, 2012
Hei!

tilasin Soneran viihdepaketin puhelinsoiton perusteella. Soittaja kysyi sähköpostiosoitteen mihin voisi laittaa tilausvahvistuksen kirjallisena. Tilausvahvistusta ei ole tullut, viihdepaketti ollut käytössä kohta kolme viikkoa. Milloin tulee?

  • September 26, 2012
Hei kelitox!

Tilausvahvistus on lähetetty sähköpostiosoitteeseen, joka on muotoa etunimisukunimi@pp.inet.fi. Onko sinulla tuo osoite käytössä?

  • October 23, 2012
Hei!

Tilausvahvistus ei kyllä kerro mitä tähän viihdepakettiin kuuluu.
Myyjä lupasi 10 ilmaista elokuvaa, miten saan nämä käyttööni ja onko joku määräaika minkä puitteissa ne on katsottava.
Samoin myyjä lupasi kauppaanne lahjakortin hyvitykseksi postimaksuista modeemin toimittamisen yhteydessä, mistä tämä lahjakortti löytyy ja missä voin sen hyödyntää. "Lahjakanavia" en halua jatkaa enää maksullisena, muistanko oikein, että maksuton aika on kolme kuukautta. Onnistuuko niiden lopettaminen tätä kautta.

  • October 23, 2012
Hei kelitox,
10 ilmaista leffavuokrausta ovat käytössäsi automaattisesti kolmen kuukauden ajan. Tutustu videovuokraamon tarjontaan sivuillamme!
Kanavapaketit ovat maksutta käytössäsi kahden kuukauden ajan. Jos haluat lopettaa paketit, ota yhteyttä Asiakaspalveluumme. Samalla kannattaa kysyä minne luvattu lahjakortti on jäänyt, jos se ei sinulle asti ole vieläkään tullut.

  • December 12, 2012
Miten saan tehtyä reklamaation laskustani, päivät olen töissä enkä voi vastata puhelimeen. Onko kirjeen kirjoittaminen ainut mahdollisuus.

  • December 12, 2012
Hei kelitox!

Reklamaation voit lähettää osoitteeseen:
TeliaSonera Finland Oyj
Asiakaspalvelu
PL 0400
65101 Vaasa
tai faxilla: (0) 02040 27571

Suosittelen kuitenkin, että ottaisit ensin yhteyttä Asiakaspalveluumme, jos et ole niin jo tehnyt. Ehkäpä asia saataisiin sovittua sitä kautta helpommin.

  • December 13, 2012
Reklamaation lähetin osoitteeseen:

SONERA
Laskutus
Teollisuuskatu 15, Helsinki
PL 106, 00051 SONERA

eipä tuolla soittoaikojakaan ollut.
Todella raivostuttavan kakeaa olla Teihin yhteydessä. Eikö voisi olla toimivaa sähköpostiosoitetta? Soittaminen myös on niin monen mutkan ja automaatin takana, että ei onnistu työpäivän aikana, mutta ilmeisesti on tarkoituskin, että Teihin päin ei olla yhteydessä. Te soitatte sitten, kun haluatte kaupata palvelujanne.

  • December 13, 2012
Hei kelitox!

Heikin antama osoite reklamaatiolle oli aivan oikea, nyt kirje on menossa pääkonttorillemme. Toivotaan, että ajan kanssa kirje löytää perille oikeaan paikkaan. Ikävä kyllä viivettä käsittelyyn tulee.
Harmi kuulla, että koet yhteydenoton hankalaksi. Olemme arkisin avoinna klo 8-20 ja lauantaisin klo 9-16.30 numerossa 0200 17000. Toivottavasti työpäiväsi ei estä yhteydenottoa esim. heti aamusta tai vaihtoehtoisesti illalla.
Juuri nyt vapaita soittoaikoja ei näytä Ajanvarauskalenterissa olevan, mutta niitä toki tulee lisää. Jollet pääse itse soittamaan, käythän myöhemmin katsomassa ja varaamassa sopivan soittoajan, jotta saamme asiasi hoidettua.

  • December 13, 2012
No, minäpäs laitan huomenna reklamaation antamaanne osoitteeseen. Postimerkki pitää vaan käydä ensin osatamassa. Todella joustavaa, kun on tämä laajakaista. Kiitos!!!

  • December 13, 2012
Laskun alareunassa on yhteystiedot:

Tiedustelut ma-pe klo 8-17
Puh. 0200 17000 (+358 200 17000)
TeliaSonera Finland Oyj, Teollisuuskatu 15, 00510 HELSINKI


Eli soittoaika ja osoite eivät täsmää Teidän ilmoittamaanne, pitäisikö laskuihin korjata tiedot, jos voi soittaa klo 8-20 ja lauantaisin klo 9-16.30.

  • December 14, 2012
Hei kelitox,
Täytyy vielä tarkentaa aiempaa vastausta sen verran että laskutuksen asiakaspalvelu on auki arkisin klo 17 asti, tämän jälkeen ei valikosta enää laskutukseen pääse. Sen vuoksi laskussa on tuo teksti "Tiedustelut ma-pe klo 8-17". Asiakaspalvelunumerossa vastataan toki klo 20 asti.