Heips!
Elikkäs, tuolta omilta sivuilta kun yrittää tilata maksu-kanavapaketteja, tulee vain ilmoitus että "palvelussa on väliaikainen toimintahäiriö" jne. ilmoitus... Tätä "väliaikaista" toimintahäiriöö on jo jatkunut useammankin viikon... Eli olisi ihan kiva tietää onko ongelma täällä päässä, vai meinaako sonera korjata ongelmaa missään vaiheessa?
Maksu-kanavien tilaaminen Sonera Omien Sivujen kautta...
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.