Terve,
Taas on se aika vuodesta, kun tv alkaa ilmoittamaan "ei pääsyä" jokaisen maksukanavan kohdalla. Eli tekisittekö taas kanavien valtuutuksen uudelleen? Pari vuotta menty jo samalla tv+lukija kombinaatiolla eikä ensimmäinen kerta kun näin käy. Laskut on varmasti maksettu ajallaan.
Ps. Tehdasasetusten palautukset tv:lle sekä ci+ lukijalle ei auta.
Kiitos.
Sivu 1 / 1
Hei hs-tre
Valtuutus tehty uudestaan kortillesi!
Valtuutus tehty uudestaan kortillesi!
Kyllä tekniikka on ihmeellistä. Taas näkyy kanavat! Kiitos.
Osaatko Antti yhtään veikata mistä moinen ongelma johtuu?
Osaatko Antti yhtään veikata mistä moinen ongelma johtuu?
Hei hs-tre
Hieno homma että alkoi taas toimimaan :)
Joskus korttivaltuutus tippuu pois verkosta esim. sähkökatkon takia tai huoltotöiden (laitevaihdon) vuoksi. Normaalisti nämä katkokset tulevat itsestäänkin kuntoon ihan lyhyessä ajassa mutta taas joissain tapauksissa kortti vaatii erikseen valtuutuksen meiltä.
Hieno homma että alkoi taas toimimaan :)
Joskus korttivaltuutus tippuu pois verkosta esim. sähkökatkon takia tai huoltotöiden (laitevaihdon) vuoksi. Normaalisti nämä katkokset tulevat itsestäänkin kuntoon ihan lyhyessä ajassa mutta taas joissain tapauksissa kortti vaatii erikseen valtuutuksen meiltä.
Minulla on 2 toisen valmistajan CA-Modulia ja 2 toisen valmistajan. 1 vastaanotin joka on myös HD-linkitettyja TV myös.. Kaikki ovat toimineet, muttta jälleen yksi CA-Moduli on poistunut Soneran "listoilta"..
Korostan kaikille on tehty HD-linkitykset normaalin "protokollan" mukaisesti.
KYSYMYS? Onko Sonera kaapelikortin muisti rajallinen ja se poistaa tämän takia aiempia vanhoja valtuutuksia pois?
KYSYN AINOASTAAN MIKSI?
Minä olen HD-linkittänyt tällä hetkellä 6 eri HD-modulia ja lisää on tulossa.
Korostan kaikille on tehty HD-linkitykset normaalin "protokollan" mukaisesti.
KYSYMYS? Onko Sonera kaapelikortin muisti rajallinen ja se poistaa tämän takia aiempia vanhoja valtuutuksia pois?
KYSYN AINOASTAAN MIKSI?
Minä olen HD-linkittänyt tällä hetkellä 6 eri HD-modulia ja lisää on tulossa.
Hei SNOW69,
Olitkin ollut jo vikapalveluumme yhteydessä. Oltiinko asia saatu hoidettua jo kuntoon?
Olitkin ollut jo vikapalveluumme yhteydessä. Oltiinko asia saatu hoidettua jo kuntoon?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.