Skip to main content
Terve,

Taas on se aika vuodesta, kun tv alkaa ilmoittamaan "ei pääsyä" jokaisen maksukanavan kohdalla. Eli tekisittekö taas kanavien valtuutuksen uudelleen? Pari vuotta menty jo samalla tv+lukija kombinaatiolla eikä ensimmäinen kerta kun näin käy. Laskut on varmasti maksettu ajallaan.
Ps. Tehdasasetusten palautukset tv:lle sekä ci+ lukijalle ei auta.

Kiitos.
Hei hs-tre

Valtuutus tehty uudestaan kortillesi!
Kyllä tekniikka on ihmeellistä. Taas näkyy kanavat! Kiitos.

Osaatko Antti yhtään veikata mistä moinen ongelma johtuu?
Hei hs-tre

Hieno homma että alkoi taas toimimaan :)

Joskus korttivaltuutus tippuu pois verkosta esim. sähkökatkon takia tai huoltotöiden (laitevaihdon) vuoksi. Normaalisti nämä katkokset tulevat itsestäänkin kuntoon ihan lyhyessä ajassa mutta taas joissain tapauksissa kortti vaatii erikseen valtuutuksen meiltä.
Minulla on 2 toisen valmistajan CA-Modulia ja 2 toisen valmistajan. 1 vastaanotin joka on myös HD-linkitettyja TV myös.. Kaikki ovat toimineet, muttta jälleen yksi CA-Moduli on poistunut Soneran "listoilta"..
Korostan kaikille on tehty HD-linkitykset normaalin "protokollan" mukaisesti.
KYSYMYS? Onko Sonera kaapelikortin muisti rajallinen ja se poistaa tämän takia aiempia vanhoja valtuutuksia pois?
KYSYN AINOASTAAN MIKSI?
Minä olen HD-linkittänyt tällä hetkellä 6 eri HD-modulia ja lisää on tulossa.
Hei SNOW69,

Olitkin ollut jo vikapalveluumme yhteydessä. Oltiinko asia saatu hoidettua jo kuntoon?

Vastaa