Skip to main content

Maksukanavien tallennus tallentavalla Motorolalla

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Hei!

Hankin boksin oikeastaan ainoastaan sitä varten, että voin tallentaa yöllä tulevia otteuita Mtv Maxilta. Nyt kun verkkotallennus tuli käyttöön, en enää voi tallentaa maksukanavia edes kiintolevylle. Mitäs hemsvettiä? Alunperin täälläkin on lupailtu, että maksukanavien tallennusta varten tarvitaan tallentava boksi ja siitä 99 euroa maksaneena tunnen itseni huijatuksi. Onko tähän jotain nippeliä, millä tallennukset saa toimimaan?

1 kommentti

  • March 29, 2011
Ostler: Onko sinulla käytössä Motorola VIP1963 -mallinen digiboksi? Jos on, niin silloin sinun kannnattaa olla digiboksin tallennusominaisuudesta yhteydessä Vikapalveluumme joko puhelimitse tai palvelupyyntölomakkeella.

Verkkotallennus ei vaikuta digiboksin tallennusominaisuuteen millään tavalla.