Hei!
Hankin boksin oikeastaan ainoastaan sitä varten, että voin tallentaa yöllä tulevia otteuita Mtv Maxilta. Nyt kun verkkotallennus tuli käyttöön, en enää voi tallentaa maksukanavia edes kiintolevylle. Mitäs hemsvettiä? Alunperin täälläkin on lupailtu, että maksukanavien tallennusta varten tarvitaan tallentava boksi ja siitä 99 euroa maksaneena tunnen itseni huijatuksi. Onko tähän jotain nippeliä, millä tallennukset saa toimimaan?
Maksukanavien tallennus tallentavalla Motorolalla
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.