Minulla on laajakaistaliittymästä suoraveloistussopimus, joka on toiminut aikaisemmin moitteettomasti. Kesäkuulta tuli maksukehotus postitse, vaikka verkkopankki näyttää maksutapahtuman suoritetun ajallaan. Omien sivujen laskuarkistosta käy ilmi, että lasku olisi maksettu useita viikkoja verkkopankin vähennyksen jälkeen josta johtunee maksukehotus. Suoraveloituksessa asiakkaalla on hyvin vähän mahdollisuuksia vaikuttaa tilanteeseen, joten pitäisikö tästä olla huolissaan? Tuleeko seuraavan laskun yhteydessä maksukehotusmaksut viivästyskorkoineen?
Sivu 1 / 1
Järjestelmiemme mukaan liittymäsi e-Lasku -maksu on lähtenyt pankkisi puolelta ajallaan, mutta jostain syystä laskun maksutiedoissa on ollut jonkinlaista ongelmaa, minkä takia laskun maksua ei oltu heti rekisteröity järjestelmissämme.
Tarkistin, että liittymäsi tuleville laskuilla ei peritä kyseistä laskusta maksukehotusmaksua eikä todennäköisesti myöskään viivästyskorkoa. Jos tulevilla laskuilla kuitenkin näkyy kyseisestä laskusta tullutta viivästyskorkoa, sinun kannattaa ilmoittaa asiasta asiakaspalveluumme. Tällöin kyseisen laskun viivästyskorko voidaan hyvittää laskulta.
Voit ottaa tarvittaessa yhteyttä asiakaspalveluumme Omien Sivujemme palvelupyyntölomakkeen välityksellä tai puhelimitse 0200 17000 (mpm/pvm).
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Tarkistin, että liittymäsi tuleville laskuilla ei peritä kyseistä laskusta maksukehotusmaksua eikä todennäköisesti myöskään viivästyskorkoa. Jos tulevilla laskuilla kuitenkin näkyy kyseisestä laskusta tullutta viivästyskorkoa, sinun kannattaa ilmoittaa asiasta asiakaspalveluumme. Tällöin kyseisen laskun viivästyskorko voidaan hyvittää laskulta.
Voit ottaa tarvittaessa yhteyttä asiakaspalveluumme Omien Sivujemme palvelupyyntölomakkeen välityksellä tai puhelimitse 0200 17000 (mpm/pvm).
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.