Moi,
olen tänä vuonna saanut suoraan maksukehotuksen ilman laskua. Viime vuonna sain vielä joka kuukausi sähköpostiin viestin "Soneran laajakaistalasku" josta näkyi laskun tiedot, mutta tämän vuoden puolella näin ei ole käynyt. Ensimmäisellä kerralla luulin että olin vain unohtanut asian, mutta viestejä ei näy poistettujen listallakaan. Laskut on nyt maksettu ja olen siirtänyt laskun automaattiseen maksatukseen verkkopankissa, mutta olisi hyvä tietää mikä meni pieleen vuodenvaihteessa. Voitteko tarkistaa onko laskut lähetetty oikeaan osoitteeseen (joka on sama kuin tämän tilin osoite) ajallaan?
Sivu 1 / 1
Hei!
Lasku, josta on lähetetty maksukehotus, on lähetetty sähköpostiisi 29.1.14 ja sitä edellinen lasku 31.12.13. Eli kokeilepa tarkistaa myös sähköpostin roskakori, ettei lasku/laskut olisi sinne joutuneet?
Lasku, josta on lähetetty maksukehotus, on lähetetty sähköpostiisi 29.1.14 ja sitä edellinen lasku 31.12.13. Eli kokeilepa tarkistaa myös sähköpostin roskakori, ettei lasku/laskut olisi sinne joutuneet?
En pysty tarkistamaan enää. Roskapostikansioni tyhjenee muutaman päivän välein automaattisesti. Mutta jos kerran lasku on lähetetty oikeaan osoitteeseen, kaipa se sitten joutui sinne. Tästä lähin maksu tulee kuitenkin ajallaan, koska vaihdoin e-laskuun.
Moi tjakan! Jotkut sähköpostipalvelut tosiaan tulkitsevat laskumme roskapostiksi, joten tämä voisi selittää asian. Hyvä että päivitit e-laskuun, niin laskut tulevat jatkossa perille.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.