Skip to main content
hei,
olen yrittänyt soittaa asiakaspalveluun monesti, koska halusin hoitaa tämän henkilökohtaisesti. En myöskään pystynyt jättämään soittopyyntöä, koska valikko ei jostain syystä annan minun valita mitään täällä nettisivuilla. Periaatteesta haluan kuitenkin selvittää asiani.
Eli minulle on saapunut maksukehoitus laskusta, jota en ikinä ole saanut. Laskun olisi toki pitänyt tulla, sillä näen kirjanpidostani etten kyseisen kuun laskua vielä ollut tuolloin saanut. Menin elokuussa naimisiin ja syyskuun lasku tuli vielä tyttönimelläni varustettuna oikeaan osoitteeseen. Kuitenkin lokakuun laskua ei kuulunut ja seuraavaksi sain marraskuun laskun uudella sukunimelläni sekä maksukehoituksen lokakuun laskusta uudella nimelläni. En tiedä vaikuttiko nimenvaihtoni siihen, että lokakuun laskuni on johonkin jäänyt, mutta mielestäni maksukehoitus on tällöin perusteeton kun en koko laskua ollut vastaanottanutkaan. Olen asiakkaana soneralla ollut yli kymmenen vuotta ja aina maksanut laskuni ajoissa. Haluaisin vain, että maksunviivästys maksu 5euroa peruttaisiin.
Hei christa88 !

Tarkistin asiaa ja lasku ei ole meillekään palautunut, eli sinun kannattaa olla postiin yhteydessä asiasta kun lasku ei ole perille tullut. Lasku on meiltä lähetetty 23.9.13 uudella sukunimelläsi.

Voimme tässä tapauksessa kehotusmaksun sinulle hyvittää. Eli uusimmasta laskustasi voit sitä maksaessasi vähenttää viivästysmaksujen osuuden.
Kiitoksia paljon hyvästä asiakaspalvelusta, pitää tosiaan soittaa postiin tuosta asiasta.
siis eihän posti kulje nimen perusteella ei ainakaan pitäis vaan osotteen perusteella eli joku on mokannu todennäköisesti posti jos sonera on laskun lähettäny kerta

Vastaa