hei,
olen yrittänyt soittaa asiakaspalveluun monesti, koska halusin hoitaa tämän henkilökohtaisesti. En myöskään pystynyt jättämään soittopyyntöä, koska valikko ei jostain syystä annan minun valita mitään täällä nettisivuilla. Periaatteesta haluan kuitenkin selvittää asiani.
Eli minulle on saapunut maksukehoitus laskusta, jota en ikinä ole saanut. Laskun olisi toki pitänyt tulla, sillä näen kirjanpidostani etten kyseisen kuun laskua vielä ollut tuolloin saanut. Menin elokuussa naimisiin ja syyskuun lasku tuli vielä tyttönimelläni varustettuna oikeaan osoitteeseen. Kuitenkin lokakuun laskua ei kuulunut ja seuraavaksi sain marraskuun laskun uudella sukunimelläni sekä maksukehoituksen lokakuun laskusta uudella nimelläni. En tiedä vaikuttiko nimenvaihtoni siihen, että lokakuun laskuni on johonkin jäänyt, mutta mielestäni maksukehoitus on tällöin perusteeton kun en koko laskua ollut vastaanottanutkaan. Olen asiakkaana soneralla ollut yli kymmenen vuotta ja aina maksanut laskuni ajoissa. Haluaisin vain, että maksunviivästys maksu 5euroa peruttaisiin.
Maksukehotus väärin perustein
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.