Skip to main content

Maksukortin linkitys 2 laitteeseen

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 15 katselukertaa

Hei!

Minulla on 2 Wbox hd2 digiboksia ja olen teille soitellu varmaan jo 7 kertaa ja yrittänyt linkittää tuota toista wboxia. Toinen toimii täysin, mutta toinen ei näytä mitään maksukanavia. Ensin oli niin että uudempi laite ei toiminut ja olen teille siitä soitellut ja olette sen linkittäneet...nyt tuo uusi toimii mutta vanha taas ei(joka on toiminut jo vuoden) Mikähän tässä nyt mättää....

3 kommenttia

  • September 12, 2012
Meillä oli ongelmana myös linkitys, tosin niin päin että kahta korttia ei saanut linkitettyä samaan boksiin, myös tuo wbox hd 2, ilmoitettiin että yhden kortin voi linkittää vain yhdelle boksille, olisiko niin että et myöskään saa kahta laitetta linkitettyä yhdelle kortille?

  • September 12, 2012
Hei MrNorton81,

Pahoittelut että on tämän asian kanssa ollut niin paljon ongelmaa. En nyt suoraan osaa sanoa mistä tämä ongelma voisi johtua. Katselin tietojasi ja linkitysten puolesta kaikki näyttäisi olevan kunnossa. Tässä tapauksessa olisi hyvä jos voisit olla vielä yhteydessä vikapalveluumme, niin voimme selvittää mistä tämä ongelma voisi johtua.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

  • September 19, 2012
Moro!

Olen jättänyt palvelupyyntöä asian tiimoilta, mutta kukaan ei osaa auttaa. Yritin linkittää myös finnsat hd boksia eikä tämäkään onnistunut. Viime kerrasta voin sanoa että molemmat wboxit rupesivat toimimaan useiden soittojen ja valtuutusten kautta. Nyt finnsatt on otettu pois ja soitin teidän vikapalveluun että yrittävät linkittää uudestaan nuo wboxit...nyt toimii toinen wbox(9097 linkitysnumeron 4 viimeistä), mutta toinen(9083) ei toimi. Voitko yrittää hoitaa myös tuon toisen(9083) näyttämään maksukanavat....ei jaksa enää soittaa ja jonottaa. Teillä täytyy olla joku ongelma linkityksessä kun kysessä on useampi laite!