Hei!
Minulla on 2 Wbox hd2 digiboksia ja olen teille soitellu varmaan jo 7 kertaa ja yrittänyt linkittää tuota toista wboxia. Toinen toimii täysin, mutta toinen ei näytä mitään maksukanavia. Ensin oli niin että uudempi laite ei toiminut ja olen teille siitä soitellut ja olette sen linkittäneet...nyt tuo uusi toimii mutta vanha taas ei(joka on toiminut jo vuoden) Mikähän tässä nyt mättää....
Maksukortin linkitys 2 laitteeseen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.