Hei. Viihdepaketin uusi onnellinen omistaja tässä ensimmäinen lasku kädessään.
Onko siis tarkoutus, että kaikille uusille asiakkaille, lähetetään maksullinen paperilasku, asiasta enempää informoimatta ja kysymättä?
Aika tarkkaan tuli itsekkin sopimusta tehdessä sivuja selailtua, ja aspan kanssa juteltua, mutta eipä tuo missään esiin tullut.
Hyvän potinhan siitä toki firma kerää, jos kun tuo vajaa 2 euroa jokaiselta asiakkaalta kysymättä veloitetaan ja monihan sitä varmaan huomaamatta makselee pitempäänkin.
Eli tosiaan toivoisin, että asia selvemmin tulisi sopimusta tehdessä esiin, jotta jo ensimmäisen laskun sähköisena saisi. Nyt kovin ikävä rahastuksen maku jäi muuten hyvin toimineesta liittymästä.
Maksullinen paperilasku
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.