Miten saan reklamoitua Soneralle tästä törkeästä ilmoituksesta, että laskuni vastaanottaminen jatkossa maksaa 2,90€?
Soitin asiasta Soneran asiakaspalveluun, jossa selvisi, että myyntitilanteessa on jätetty kertomatta, että paperilasku maksaa ja sen hinta saattaa koska vaan nousta ilman mitään ylärajaa. Aluksi paperilasku yllättäen maksoi 1,90€, joka sekin sai vehkeen kasvamaan otsaan. Mutta tämä "luonnon säästämisen vuoksi" tuplaamme paperilaskun hinnan sai jo veren kiehumaan....
Onhan minulla mahdollisuus joko marssia pankkiin hakemaan nettipankkitunnuksia ja alkaa maksamaan 1 lasku netin kautta ja jatkaa kaikkien muiden maksuttomien paperilaskujen maksua maksuautomaatilla. Tai sitten voin tilata sähköpostilaskun ja mennä ostamaan tulostimen, jotta saan tulostettua kerran kuussa Soneran laskun ja mennä sitten maksamaan se maksuautomaatilla.... Eikä nettipankin käyttämisen aloittaminen myöskään laske pankkikulujani, koska minun pankkisopimukseni on luotu nimenomaan maksuautomaatilla laskujen maksua, joten pankkikulut pysyvät samana.
Kuulemma tämä paperilaskusta laskuttaminen on ihan yleinen juttu... No taidampa olla todella onnekas, koska AINOASTAAN SONERA ANTAA MINULLE KUNNIAN MAKSAA LASKUN VASTAANOTTAMISESTA. Edes Soneran tytäryhtiö Tele Finland ei näin toimi....
Ja mitä tulee tuohon "luonnon säästämiseen", niin miksei Sonera esim. käytä kierrätyspaperia, jos asia on niin lähellä "sydäntä"?
Asiakaspalvelun mukaan voin Soneran nettisivujen kautta lähettää veloituksetta kirjallisen reklamaation ilman nettipankkitunnuksia. MISTÄ LÖYTYY REKLAMAATIO KOHTA NETTISIVUILLA? Löysin kyllä kohdan, josta voisin lähettää palautetta, mutta niihin ei vastata. Sekä yrityksille tarkoitetun reklamaatiokaavakkeen... Mutta MISTÄ JA MITEN YKSITYISHENKILÖ VOI REKLAMOIDA?
MAKSULLINEN PAPERILASKU ja REKLAMAATION TEKEMINEN
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.