Skip to main content
Hei,

Ostin vuoden 2010 kesä/heinäkuussa muistaakseni Lenovo S-10 minikannettavan Soneralta 36kk:n sopimuksella. Laskutustapa oli sähköposti, ja laskuja tuli kiltisti sähköpostissa kolmen vuoden ajan. Oletin, että sopimus oli loppunut, kun laskuja ei enää tullut. Nyt kuitenkin tuli maksumuistutus Intrumilta noin vuosi sen jälkeen kun sopimuksen olisi pinänyt loppua. Siinä pyydettiin maksamaan välittömästi yhteensä 22,50 euroa korkoineen ja alkuperäinen summa oli 11,80 euroa.

Tilanne on hieman hämmentävä, laskuja on tietääkseni lähtenyt postissa kolme vuotta vanhaan osoitteeseen, eli en ole saanut maksumuistutuksia. Nyt kuitenkin sattumalta on toinen muistutus tullut perille onneksi.

Kysymykseni on siis, mikä on sopimuksen tilanne? Onko Intrumin laskukehoitus nyt kokonaan puuttuva summa? Onko sopimus sen jälkeen loppu vai pitääkö perua jotenkin. Haluan tässä vaiheessa vaan tietää, että kaikki on maksettu ja sopimus loppu. En pääse Soneran Omat Sivut avulla käsiksi minkäänlaisiin tietoihin sopimuksesta.

Asiakasnumero: 261844

Kiitos avusta
Hei JK110890!

Laitekaupan laskutus on tosiaan siirtynyt Intrum Justitialle, joten laskutusta koskeviin kyselyihin saat parhaiten apua joko heidän asiakaspalvelustaan numerosta (09) 2291 1965 tai sähköpostitse osoitteesta maksuvalvonta@intrum.com

Vastaa