Hei,
Yritin tehdä maksusopimuksen avoinna olevalle laskulle Omien sivujen kautta. Palvelussa kuitenkin tuli virheilmoituksia vaikka kokeilin eri selaimilla. Tämä oli jo toinen kerta kun ns. maksumaatti ei toiminut. Soitin asiakaspalveluun, jossa sitten pystyi tekemään maksusopimuksen.
Tämän jälkeen tiedustelin, että meneekö siitä toimepidemaksu, niin asiakasneuvoja kertoi että menee, koska on tullut uudet ohjeet. Miksi asiakkaalta peritään toimenpidemaksu, jos teidän palvelu ei toimi?!. Ei edellisellä muutoksella maksua tullut, koska olin yrittänyt tehdä sen itsepalveluna omilta sivuilta.
Maksusopimuksen teko asiakaspalvelussa
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.