Peruisin Sähköisen, kirjallisen, kirjekyyhkyt, s-postit jne, markkinointi luvan, sekä Soneran viesteiltä, että Soneran kumppaneilta, ns. kolmannelta osapuolelta, jolle Sonera tietoni on antanut. Lisäsin profiilini tietoihin puhelinnumeroni (ilman ensimmäistä nollaa?...). Toivottavasti se riittää.
Sivu 1 / 1
Moi Nasse93! Lisäätkö varmistukseksi vielä asiakasnumerosi palstan profiilin puh.nron tilalle, niin laitetaan markkinointiesto päälle, kiitos!
Wau! Nyt on nopeaa palvelua (Johannekselta) Soneralta. Vaihdoin asiakasnumeroni siihen oikeaan kohtaan. Otin sen nettilaskusta. Soneralla olen myös puhelimen puolelta asiakkaana, joten toivottavasti tämä yksi asiakasnumero riittää.
Jos prosessin suorituksesta saisi jonkinlaisen kuittauksen, arvostaisin tätä kovasti. Kiitos etukäteen!
Jos prosessin suorituksesta saisi jonkinlaisen kuittauksen, arvostaisin tätä kovasti. Kiitos etukäteen!
Moi taas Nasse93! Markkinointiesto on nyt lisätty. Mukavaa viikonloppua!
Johannes kirjoitti: Markkinointiesto on nyt lisätty.
Silläkin uhalla että toistan itseäni, toivottavasti Sonera on korjannut järjestelmänsä s.e. kyseinen esto on yksiselitteinen, sitä ei ylikirjoiteta ja tätä estoa myös noudatetaan.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.