Skip to main content
Viestiä muokattu asiallisemmaksi ja otsikko muutettu moderoinnin toimesta

Tämän maan vaivana on puhelinmyyjät. Näiden xxxxx takia olin pakotettu muuttamaan puhelinnumeroni salaiseksi. Siitä on ollut suunnattomasti haittaa minulle. Soneralla oli silti hallussaan puhelinnumeroni, sillä olin Soneran asiakas. Olin kieltänyt heiltä kaiken suoramarkkinoinnin. Silti he soittivat minulle tuputtaen mitä milloinkin. He kun katsoivat olevansa näiden kieltojen yläpuolella. Heidän puhelut kun eivät ole muka puhelinmyyntiä, vaan asiakassuhteen ylläpitoa.

Lopulta sain äärimmäisen raivokohtauksen ja sanoin että <sensuroitu>. Ilmoitin myös että seuraavan markkinointisoiton jälkeen sekä kännykkä että laajakaista lähtee kilpailijalle. Sitten se markkinointisoitto tuli kiellosta huolimatta. Sillä sekunnilla vaihdon saman tien sekä kännykän että laajakaistan kilpailijalle.

Nyt minulla on ollut jo kauan kilpailijan liittymät. Siitä huolimatta nämä Soneran xxxxx soittivat minulle markkinointipuhelun. Eivätkö nämä xxxxx tajua että tuollainen käytös kääntyy niitä itseään vastaan! Puhelin- ja laajakaista liittymät lähtivät kilpailijalle myyjien ahdistelun takia. Myös Applen iPhone jäi ostamatta, sillä sen sai vain Soneran kytkynä. Ostin Samsungin sen sijaan Soneran aggressiivisen tuputtamisen takia.

Hesaria vastaan tein aikoinaan rikosilmoituksen aggressiivisen puhelinmyyjien häiriköinnin takia. Onko Soneraa vastaan tehtävä myös?
Yksikin puhelu salaiseen puhelinnumerooni on liikaa sen jälkeen kun soitot on kielletty! xxxxx. Olen kerran kieltänyt ja sen on pakko riittää! xxxxx Haastakaa oikeuteen uhkailusta. Saanpahan ainakin lööppejä iltapäivälehtiin ja asia saa vihdoin riittävä huomiota!

Viimeisin Soenran häirikkösoitto tuli numerosta xxxxx.

Jos sinulla on jotain asiaa niin voit jättää viestin tänne:
xxxxx
Soita numeroon 0600 13404, ma-pe klo 8.30-18 (puhelun hinta 0,39 €/min +pvm) ja anna tuonne omat tietosi. Soittelut loppuu.
"Soita numeroon 0600 13404, ma-pe klo 8.30-18 (puhelun hinta 0,39 €/min +pvm) ja anna tuonne omat tietosi. Soittelut loppuu."

Siis asiakasmarkkinontikieltoon.
Ei lopu. Jotkut kunnioittavat sitä, jotkut eivät.
Tuo numero on maksullinen ja kielto pitää uusia säännöllisin väliajoin. Ei kiitos. xxxxx

On täysin kohtuutonta että minun pitää nähdä vaivaa ja maksaa rahaa että minua ei saa häiriköidä. xxxxx Tai kostan muulla tavalla, esim. levittelemällä vääriä huhuja netissä firmaa vastaan. Vihani on pohjaton. Kosto elää!

Sonera on ollut ainoa firma joka on piinannut minua viimeisen parin vuoden aikana. Siis miksi ei riitä että ilmoitan pelkästään Soneralle? Miksi pitää ilmoittaa vielä muualle?

Kun sain äskettäin häirikkösoiton Soneralta, niin olin äärimmäisen keskittyneessä tilassa tekemässä ohjelmakoodia. Tuo soitto katkaisi ajatukseni niin että työ keskeytyi yli tunniksi. Miettikää mitä se tuli maksamaan menetettynä tuottavuutena. (Teen töitä kotona koska toimistossa on liikaa hälyä joka häiritsee keskittymistä.)

Vastaa