Hei!
Tilasimme kotiimme uusina asiakkaina nettiliittymän Soneralta 8.11.2013. Sovin minulle puhelimessa liittymän myyneen asiakaspalvelijan kanssa, että liittymä avataan 30.11., sillä vanha sopimuksemme Saunalahden kanssa jatkui marraskuun loppuun. Nyt kuitenkin sain laskun Soneralta tarvikkeista sekä kuukausimaksun ajalta 14.11.-30.11. Mielestäni tämä ei ole mitä sovittiin. Muutenkin liittymän avaamisen kanssa on ollut suhteettoman paljon ongelmia. Mokkulaa saimme odotella joulukuun puoleen väliin ja modeemistakin piti tehdä vikailmoitus jatkuvan pätkimisen vuoksi. Näitä asioita olenkin omalla kustannuksellani saanut hoitaa asiakaspalvelussa sekä toimipisteissä. Toivoisin että kyseinen lasku saataisiin korjattua, ja että yhteistyö jatkossa sujuisi mutkattomammin. Haluaisin että asiakaspalveluun toimitusvirheen, sekä nyt tämän laskun takia soittamani puhelut hyvitettäisiin laskussa. Haluaisin myös, että laskussa otettaisiin huomioon mokkulan toimituspäivä 10.12., sekä modeemin vika, joka saatiin korjattua 11.12.
Terveisin, Henriika
Sivu 1 / 1
Hei Henriika! Ikävä kuulla, että liittymän suhteen on ollut noinkin paljon ongelmia. Tässä tapauksessa hyvitykset ovat kyllä paikallaan.
Sopiiko sinulle, jos hyvitän tuon ensimmäisen laskun kokonaisuudessaan?
Sopiiko sinulle, jos hyvitän tuon ensimmäisen laskun kokonaisuudessaan?
Hei!
Tämä sopii hyvin. Kiitos.
Terv. Henriika
Tämä sopii hyvin. Kiitos.
Terv. Henriika
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.