Skip to main content

Matkapuhelimen saldojen korjaus

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Hei, tein vikailmoituksen 8.8. itsekseen kasvavasta puhelusaldosta. Vikailmoituksen jälkeen saldo kasvoi moninkertaiseksi siten, että minuutit menivät yli ja kertyi veloitettavaa. Tämän jälkeen sekä saldominuutteja että veloitettavaa vähennettiin. En ole soittanut yhtään erikseen veloitettavaa puhelua (palvelu- tai yritysnumeroihin). Edelleen omilla sivuillani näkyy veloitettavia puhelinminuutteja ja oikeasti soitettujen puhelinminuuttien määrä on liian pieni. Milloin saatte nämä tiedot ajantasalle. Laskutuskauteni päättyy 4.9. ja toivoisin, että nämä virheelliset tiedot eivät päätyisi suoraveloituksessa olevalle laskulle.

3 kommenttia

  • August 19, 2013
Hei Narsku+!

Ajalla keskiviikko 7.8 klo 13 - torstai 8.8 klo 22:00 matkapuhelinlaskutuksessa on tuplaantuneita tapahtumia, jotka ovat vaikuttaneet saldotietoihin uusimalla laskullasi.

Vika koskee kotimaan puheluita, palvelupuheluita, puheluita Suomesta ulkomaille sekä normaalihintaisia tekstiviestejä. Saldopalveluissa vika-aikana soitetut puhelut ja lähetetyt tekstiviestit näkyvät virheellisesti laskullasi moninkertaisina. Tästä syystä laskullasi on veloitettuja puheluita ja viestejä vaikka pakettisi ei ole ylittynyt.

Laskuilla olleet virheelliset tapahtumat tullaan hyvittämään automaattisesti seuraavalla laskulla.

Jos kumminkin haluat todentaa että saat hyvityksen seuraavalla laskullasi, voimme siirtää tuon saamasi uusimman laskun maksupäivää maksutta siihen saakka kunnes olet saanut seuraavan laskusi jossa tuo hyvitys näkyy.

  • August 20, 2013
Hei vielä Narsku+ !

Tämän hetkisen tiedon mukaan saldossasi ei ole ylimääräistä veloitusta. Eli saldopalvelussa summat näyttävät suuremmilta mikä on todellinen kertymä. Saldopalveluun tieto siis päivittyy jonkin ajan kuluttua.

  • August 20, 2013
Kiitos vastauksesta.