Oletteko Soneralla sitä mieltä että matkapuhelinlaskunne ovat asiakkaille helppoja ymmärtää ja ns. kuluttajaystävällisiä. Minä olen sitä mieltä ettei niihin todennäköisesti monikaan jaksa perehtyä eikä osaa niitä lukea. Itse katson siitä yleensä poikkeamat normaalilaskusta, jos niitä on. Nyt siis haluaisinkin kysyä omasta laskustani no 1103xxxxx, mistä on aiheutunut tämä palvelupuhelun osuus 57,0215. Luen kyllä laskusta että olen 3.9 soittanut numeroon 0200600***???? Tämä ei siis kerro että onko kyseessä soitto jolla olen pyrkinyt vikapalvelunne kautta löytämään vikaa nettiyhteydessäni tuona kyseisenä päivänä vai mistä se oikein johtuu. Tämä on siis n. tupla lasku verrattuna normaaliin laskuumme. Olisin kiitollinen jos pystytte antamaan tähän selvityksen ennen kuin joudun maksamaan ko. laskun. Puhelimitse en enää uskalla asiaa kysellä suuren lisälaskun pelossa !
Moderoitu laskunroa. t: Sonera
Matkapuhelinlaskut
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.