Skip to main content

Matkapuhelinliittymän peruutus

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Soitin juuri asiakaspalveluunne peruakseni liitymäni - odotusaika 30 min. Soitan ulkomailta enkä voi odottaa puolta tuntia (etenkään kun ei ole tiedossa onko numero maksullinen). Ajanvaraus osoittautui myös mahdottomaksi koska aikoja ei ole saatavilla. Suoraan sanottuna asiakaspalvelunne on surkeaa - onko ihan totta että super tehokkaassa Suomessa toimitaan näin? Miten peruutusilmoituksen kanssa siis tulee toimia tässä tilanteessa?

1 kommentti

  • July 20, 2012
Hei Satucita!

Voit aina laittaa meille sähköpostia, niin käsittelemme asiasi ja tarvittaessa soitamme sinulle.

Jos olet jo asiakkaamme, voit lisätä asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero) ja voin tarkistaa liittymätilauksesi. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.

Omien Sivujen kautta on myös mahdollista chatata kanssamme.

Asiakaspalveluumme soittaminen ulkomailta maksaa ulkomaanpuhelumaksun.

Pahoittelen pitkää jonotusaikaa ja sitä, että ajanvarauskalenterimme oli varattu täyteen.