Matkapuhelinliittymän peruutus
Soitin juuri asiakaspalveluunne peruakseni liitymäni - odotusaika 30 min. Soitan ulkomailta enkä voi odottaa puolta tuntia (etenkään kun ei ole tiedossa onko numero maksullinen). Ajanvaraus osoittautui myös mahdottomaksi koska aikoja ei ole saatavilla. Suoraan sanottuna asiakaspalvelunne on surkeaa - onko ihan totta että super tehokkaassa Suomessa toimitaan näin? Miten peruutusilmoituksen kanssa siis tulee toimia tässä tilanteessa?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.