Hei,
Soitin klo 09:30 aamusta Soneran vikapalveluun. Pyysivät vaihtamaan sim-korttia toiseen puhelimeen jne.. Vikaa siis EI voinut katsoa matkapuhelinverkon puolelta. Ongelmat jatkuivat iltaan asti -> 17 (ehkä pidempään)
Mitään ilmoitusta viasta ei näy täällä vielä edes klo 17 http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea ... iedotteet/
Käväsin kaupassa ja Sonera liikkeessä klo 16 ja kysyin myyjiltä onko heillä tietoa verkkoviasta.
"joo joo, huolto menossa tai vika tai jotain, sitä kyllä selvitellään. Tiedämme kyllä että vika on verkossa, kun ei meidänkään puhelut mene läpi."
Kysyin miksi siitä ei ole tuolla netissä mainitaa - ei vastausta.
Samaa kysyn teiltä. Hyvää asiakaspalvelua olisi laittaa vioista tuonne ajantasaista tietoa ettei ihmiset lähde tämän vuoksi puhelintaan vaihtelemaan!
Sivu 1 / 1
Hei 0400-mobile-user!
Kiitokset erinomaisesta palautteesta. Kaikkia vikoja ei tosiaan tuolta nettisivuilta löydy. Varsinaista syytä en osaa sinulle kertoa miksi kaikki viat eivät siellä ole tai millä perusteella viasta tuolla sivustolla kerrotaan. Joka tapauksessa parantamisen varaa on. Laitan ehdottomasti palautteesi eteenpäin.
Kiitokset erinomaisesta palautteesta. Kaikkia vikoja ei tosiaan tuolta nettisivuilta löydy. Varsinaista syytä en osaa sinulle kertoa miksi kaikki viat eivät siellä ole tai millä perusteella viasta tuolla sivustolla kerrotaan. Joka tapauksessa parantamisen varaa on. Laitan ehdottomasti palautteesi eteenpäin.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.