Skip to main content

Maximum C-8000 maksukanavat hukassa

  • December 11, 2014
  • 8 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei,

Cable Open viikonlopun jälkeen hävisivät maksukanavat näkyvistä Maximum C-8000 CI-XI digiboxilta. Muilla vastaanottimilla kanavat näkyvät OK.

Onko Soneran päässä tehty salaukseen muutoksia lähiaikoina jotka voivat aiheuttaa ko. ongelmia? Netin keskustelupalstoilta lueskellessa en ole ainut, jolla ongelma esiintyy. Ja ongelma näyttäisi koskevan vain ja ainoastaan Maximum C-8000 digiboxeja.

Ongelma siis seuraava: Maksukanavalle vaihdettaessa näkyy vain tekstitykset. Muutaman kerran on vilahtanut ruudulla "Ei oikeuksia.", mutta yleensä vain ohjelman tekstit näkyvät.

edit: muutaman kerran näkynyt kaikki kanavat (lasten kanavapaketti) ok, mutta suurimmaksi osaksi pimeänä. Boomerang on ainut kanava mikä näkyy kokoajan..

8 kommenttia

  • October 17, 2011
Sama ongelma tosiaan esiintyy minullakin. Pari kertaa soittanut vikapalveluun viikonlopun aikana eikä ongelmaa ole pystytty korjaamaan. Vika alkoi Cable Open tapahtuman yhteydessä. Tosin minulla näkyy muut kortin mukana tulevat kanavat ja myös Canal+ Family. Onko aivan varma, ettei salausta ole muutettu tässä yhteydessä?

Edit: Nyt kanavat näkyvät taas normaalisti. Toivottavasti tilanne säilyy tälläisenä.

  • October 19, 2011
Ongelma korjaantunut ainakin toistaiseksi. Eli kanavat ovat nyt päivän verran näkyneet ok. Olisi kuitenkin kiva tietää oliko Soneran päässä jotain muutoksia tehty, jos sattuu että ongelmat palaavat?

  • November 28, 2012
Hei, taas samat ongelmat uusiutuivat. Eli kanavapaketin vaihdoksen yhteydessä Maximum C-8000 boksi ei suostu näyttämään maksukanavia. Onko tähän olemassa jotakin ratkaisua? Tehdasasetusten palautus ei auta.

  • November 29, 2012
Hei kocha

Näkyykö sinulla esim. Bonuskanava (kanava 30) tai Travel Channel (kanava 27)? Nämä kanavat kuuluvat siis pelkkään korttiin.

  • November 29, 2012
Nämä kaksi kanavaa näkyy, mutta MTV3 Total kanavat eivät. Välillä näkyy joku Total-virityskuva tms., muttei ohjelmat.

  • November 30, 2012
Hei kocha

Nyt kanavien pitäisi lähteä näkymään parin tunnin sisällä. Ilmoittele, miten kävi. Pahoittelut, että kanavat eivät lähteneet näkymään heti. Laskutus lähtee pyörimään vasta tästä päivästä eteenpäin. Mukavia katseluhetkiä!

  • December 1, 2012
Moro!

Ittellä sama juttu, ei näy kaikki maksukanavat viime viikkoisen päivityksen jälkeen. Kyseessä Norden-paketti, eli Ruotsin kanavat. Suurin osa kanavista ilmottaa ettei signaalia, ainoastaan Ruotsin 3 -kanava näkyy.

Boxi on resetoitu alkuperäistilaan, haettu kanavat ja kaikki löytyy kyllä automaattisesti, mutta noiden muutamien kanavien kohdalla ilmottaa tosiaan signaalin puutteesta. Sporttikanavat kyllä näkyy oikein maksukanavista. Tämä kaikki on tehty pariinkin kertaan ja aina sama juttu!

t. Z

  • December 3, 2012
Hei Zandalf,

Laita digiboxisi päälle ja anna olla ainankin pari tuntia päällä yhteen mittaan. Kanavalla ei ole väliä. Jos kanavat eivät lähde näkymään tämän päivän aikana niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.