Skip to main content
Alkaa olemaan mitta täynnä soneran "nopeaa" liikkuvaa laajakaistaa. Onko käyttäjillä kokemuksia/tietoa onko mitään tehtävissä jatkuvasti katkovaan ja älyttömän hitaaseen liittymään? Katkomisesta sen verran että esim tämän viestin kirjoittamiseen on nyt mennyt yli puoli tuntia koska jokaisessa uuden sivun aukaisussa yhteys katkeaa.. Hitaudesta sen verran että tänään tiedonsiirtonopeus ei ole kertaakaan noussut yli 60kB/s.. Asetukset on soneran ohjeiden mukaiset, Mobile partnerin mukaan kentät täydet ja ei vaan toimi.. Taitaa jäädä kohta vaivihkaa laskut maksamatta kun ei palvelukaan toimi. Tosin asiakaspalvelu voisi kertoa miten saan määräaikaisen sopimuksen purettua liittymän toimimattomuuden takia??
Ymmärrän kanssakäyttäjänä tuskasi. Onko sulla käytössä windows 7? Olisko sama juttu kun mulla tossa viestissä alempana huawein 230 ja windows 7 yhteensopivuudesta. Veikkaisin että sonera ei ota mitään vastuuta ainakaan meikäläisen jutusta koska he ilmeisesti tarjoavat vain verkon? Niin mainostetaan että maksiminopeuksia mutta eipä missään mainita että kun mokkula tulee mukana, josta myös maksaa, että eivätpä sovi kaikkiin käyttöjärjestelmiin vaikka kaikki uudet koneet mitä on jo vähän aikaa ollu myynnissä on just tällä käyttiksellä mikä nyt ei satu toimimaan. luultavasti sonera ehdottaa että osta toinen käyttis, vai mitä? Voiko sopimuksen purkaa?
Käytössäni on vielä vanha vista. Todellakin on hyvin ala-arvoista soneran verkon toimivuus. Asiakaspalvelunkin kanssa jo aivan riittävästi keskustellut joten kiintiö todellakin on täysi.
Jos käytössäsi on Liikkuva Laajakaista -liittymä, jossa on ilmennyt häiriöitä, asian selvittämiseksi kannattaa olla yhteydessä suoraan matkapuhelinpuolemme vikapalveluun, jonka numero on 0206 90101 (pvm/mpm). Valitse numeroon soittaessasi numerovalinta 1: 'Matkapuhelin-, Liikkuva Laajakaista- ja nettitikkuasiat'.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa