Hei,
vaihdoin Soneran puhelinliittymän toiseen liittymään elokuussa 2014. Sain laskun 15.9. ajanjaksolta 12.8.-15.8. (Laskun nro 11437433807)
Laskuun on merkitty laitesopimuksen voimassaoloaika 15.8.2014. Lasku on maksettu.
Nyt (15.10.) olen saanut uuden laskun Soneralta ajanjaksolta 12.9.-11.10.
Lasku on liittymään 040 5261609. Minulla ei ole tuon numeroista puhelinta.
Laitesopimus on merkitty 31.12.2015.
(Laskun nro 11442433796)
Mikä lasku tämä on?
Sivu 1 / 1
Tervehdys ihelena!
Tuossa on kyseessä tällainen laskutusliittymä. Sinulla on laitekytkyä siis jäljellä 31.12.2015 saakka. Nyt kun olet siirtänyt liittymän kesken määräaikaisen sopimuksen, niin sinulta veloitetaan laitemaksujen lisäksi meidän pienin liittymäpaketti (9,90e/kk).
Lasku koostuu tällaisesta nyt vielä tämän kytkyn loppuun saakka.
Tuossa on kyseessä tällainen laskutusliittymä. Sinulla on laitekytkyä siis jäljellä 31.12.2015 saakka. Nyt kun olet siirtänyt liittymän kesken määräaikaisen sopimuksen, niin sinulta veloitetaan laitemaksujen lisäksi meidän pienin liittymäpaketti (9,90e/kk).
Lasku koostuu tällaisesta nyt vielä tämän kytkyn loppuun saakka.
Mikä on tuo merkillinen puhelinnumero, johon lasku liittyy? Minulla ei ole tuota numeroa.
Miksi edellisessä laskussa ilmoitettiin laitesopimuksen loppuvan 15.8 2014?
Miksi edellisessä laskussa ilmoitettiin laitesopimuksen loppuvan 15.8 2014?
Moi ihelena! Laskutusliittymällä on aina oltava jokin numero, mutta siitä ei kannata välittää. Liittymällä siis ainoastaan veloitetaan loput laitemaksut + pienin liittymämaksu sopparin loppuun saakka. Liittymä ei kuitenkaan ole aktiivisena ja irtisanoutuu automaattisesti sopimuksen päätyttyä.
Olet hankkinut iPhonen 31.12.2013 kahden vuoden sopparilla, joten päättymispäivä on 31.12.2015. Liittymä on siirtynyt toiselle operaattorille 15.8. eli luultavasti tämän vuoksi edelliselle laskulle on lipsahtanut väärä päivämäärä.
Olet hankkinut iPhonen 31.12.2013 kahden vuoden sopparilla, joten päättymispäivä on 31.12.2015. Liittymä on siirtynyt toiselle operaattorille 15.8. eli luultavasti tämän vuoksi edelliselle laskulle on lipsahtanut väärä päivämäärä.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.