Skip to main content

Messanger

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Olen uusi kannettavan käyttäjä. Kone on ollut minulla nyt reilun kuukauden.
Ja suurimman osan ajasta messanger on toiminut hyvin, mutta viikko sitten
ilmaantui sellainen vika etten enää pääse "meseen". Pääsen kyllä kirjautumaan,
mutta yhteys katkeaa samantien, enkä pääse ko. ohjelmaan vaikka kuinka monta
kertaa yrittäisin. Missähän mahtaa olla vika ?

1 kommentti

  • October 5, 2009
Jos yhteys muilta osin toimii, jäänee ongelma nyt joko Messengerin tai palomuurin asetuksiin. Koneellasi olevan palomuuriohjelman asetuksista kannattaa varmistaa, että ohjelma ei siellä ole estettyjen listalla. Jos palomuuri ei estä ohjelman verkkoyhteyksiä, kannattaa kokeilla asentaa Messenger koneelle uudelleen.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu