Olen uusi kannettavan käyttäjä. Kone on ollut minulla nyt reilun kuukauden.
Ja suurimman osan ajasta messanger on toiminut hyvin, mutta viikko sitten
ilmaantui sellainen vika etten enää pääse "meseen". Pääsen kyllä kirjautumaan,
mutta yhteys katkeaa samantien, enkä pääse ko. ohjelmaan vaikka kuinka monta
kertaa yrittäisin. Missähän mahtaa olla vika ?
Messanger
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.