Viimeisin laskuni, joka on ensimmäinen muutettuani, on mielestäni turhan suuri.
Aiemmin maksoin 22.90€/kk ja taisi olla jokin 18kk sopimus siinä. Nyt muutto taloon, jossa Soneralla tarjolla sama hintaa 9.9€. Puhelimessa sovittiin etää kaikki menee ok ja netti aukesikin uudessa heti luvatusti. Nyt postiini kilahti lasku, jossa on muutama päivä vanhaa 22.90 mukaan laskettua sopimusta(n 3€) ja loppukuu uudella hinnalla jaettuna. Tämä on niinkuin pitikin. Mutta sitten laskullani on yhden päivän hinnaksi laitettu reilusti yli 300€, joka hieman nostaa verenpainetta ja hintaa. Toivottavastiä tämä on vaan joku atk-virhe. Yritin tänään päästä läpi ja asiakaspalvelussa taisi ola joku huolto tai muuta kun heti ilmoitettiin että pois käytöstä. Toivottavasti omien sivujen kautta lähetetty kysely on tullut perille?
Huomenna uudestaan..
Sivu 1 / 1
Heh, on tämäkin naurettava. Laskuhan oli virheellinen ja puhelimessa sovittiin että maksan erotuksen ja kaikki olisi ok. Sitten seuraavassa kuussa netti suljetaan maksamattomien laskujen takia yllättäen. Se kuitenkin avataan heti kun taas soitan palveluun, he olivat oikein seuranneet tarkasti (tai niin sanotaan palveussa)kuinka homma menee, mutta joku kai silti oli mennyt pieleen.
Nyt tietenkin postissa on 5 € muistutus, tuosta maksamattomasta laskusta.. Olisiko helpompi että maksaisin nyt tuon muistutuksen, kun ei sitä tunnu kukaan siellä päässä saavan pois?
Nyt tietenkin postissa on 5 € muistutus, tuosta maksamattomasta laskusta.. Olisiko helpompi että maksaisin nyt tuon muistutuksen, kun ei sitä tunnu kukaan siellä päässä saavan pois?
Voit lähettää asiasta viestin asiakaspalveluumme Omien Sivujen lomakkeella tai olla yhteydessä 0200 17000 (pvm/mpm) numeroomme. Asiakaspalvelumme pystyy tarkistamaan tilanteen ja hyvittämään maksun tarvittaessa, jos maksukehotusmaksu oli tässä tapauksessa muodostunut aihettomasta laskun osasta.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.