Viimeisin laskuni, joka on ensimmäinen muutettuani, on mielestäni turhan suuri.
Aiemmin maksoin 22.90€/kk ja taisi olla jokin 18kk sopimus siinä. Nyt muutto taloon, jossa Soneralla tarjolla sama hintaa 9.9€. Puhelimessa sovittiin etää kaikki menee ok ja netti aukesikin uudessa heti luvatusti. Nyt postiini kilahti lasku, jossa on muutama päivä vanhaa 22.90 mukaan laskettua sopimusta(n 3€) ja loppukuu uudella hinnalla jaettuna. Tämä on niinkuin pitikin. Mutta sitten laskullani on yhden päivän hinnaksi laitettu reilusti yli 300€, joka hieman nostaa verenpainetta ja hintaa. Toivottavastiä tämä on vaan joku atk-virhe. Yritin tänään päästä läpi ja asiakaspalvelussa taisi ola joku huolto tai muuta kun heti ilmoitettiin että pois käytöstä. Toivottavasti omien sivujen kautta lähetetty kysely on tullut perille?
Huomenna uudestaan..
Mielestäni iso lasku
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.