Olen tässä muutaman kerran tuskaillut tämän koti-tv hässäkän kanssa, kun yhtäkkiä langaton (eikä kyllä langallinenkaan) verkko ole toiminut. Yhteydet ovat kuitenkin sitten palautuneet pidemmän tai lyhyemmän odottelun jälkeen. Kiitos tällä välin kilpailijan mokkulalle...
No, nyt sitten tänään töiden jälkeen telkkari ei näkynytkään ja ihmettelin reititintä ja totesin, että internet-merkkivalo palaa punaisena. Resetoin reittimen pari kertaa, mutta tuloksetta. Eli aamulla vielä vehje pelitti moitteettomasti, mutta iltapäivällä ei sitten millään. Nyt resetoinnin jälkeen broadband-merkkivalo vilkkuu koko ajan, ennen resetointia paloi kyllä vielä koko ajan vihreänä.
Mitä on tehtävissä? Onko mitään ensiapukikkoja, joita voin itse harjoittaa? Ja mitenhän saan nyt telkkarin näkymään?!?!
Mihin hävisi internet ja miten katson nyt telkkua?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.