Skip to main content

Mihin lähetän??

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Minun on ollut ongelmia soneralta tilaamani koneen kanssa ja soitin asiakaspalveluun jossa minun käskettiin tehdä reklamaatio sähköpostilla ja lähettää se palaute@laitteet.sonera.com tuohon osoitteeseen mutta viesti ei ole ilmeisesti tullut perille ja minun käskettiin tehdä uudestaan mutta onko tuo osoite oikea??

3 kommenttia

  • April 19, 2011
tomppeli85: Milloin lähetit ensimmäisen viestin, onko siitä pitkä aika? Lakosta johtuen asiakaspalvelu kaikenkaikkiaan on ajoittain ruuhkautunut, joten viestiisi vastaaminen voi kestää. Jos ensi viikolla sinulle ei ala kuulumaan vastausta niin pyydän että lähetät vielä viestiä osoitteeseen laitekauppa@manpower-bs.fi, se ainakin on oikea osoite. Lakko kestää tämän viikon joten viestiisi vastaaminen tämän johdosta menee todennäköisesti ensi viikolle.

Kerrotko tarkemmin että millaista ongelmaa sinulla on koneesi kanssa? Oletko kysynyt apua laitevalmistajalta, yhteystiedot löydät täältä.

  • May 25, 2011
Löytyykö muita sähköpostiosoitteita johon reklamaation voi suunnata. Esimerkiksi Koti-tv asioissa.

"Voit ottaa yhteyttä teleyrityksen asiakaspalveluun eri kanavien kautta,
esimerkiksi puhelimella, internetissä, sähköpostilla tai muulla asiakasviestinnällä. Yhteystiedot löydät muun muassa sopimuksesta tai laskusta"

Laskussa ei ainakaan ollut mitään sähköpostiosoitetta, mielestäni ei sopimuksessakaan?

  • May 27, 2011
Hei juhuri, laiteasioissa käännytään Kodin palveluiden puoleen. Heiltä löytyy kyseinen sähköpostiosoite. Laajakaista ja Koti Tv asiossa reklamaation voi kirjata Omien Sivujen kautta Palvelupyyntölomakkeella. Lomakkeelle voi itse lisätä, että kyseessä on reklamaatio. Vaihtoehtoisesti reklamaation voi lähettää postitse osoitteella:

TeliaSonera Finland Oyj
Sonera Asiakaspalvelu
PL 0400
65101 VAASA