Skip to main content

Mihin osoitteeseen reklamaation voi lähettää?

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 42 katselukertaa

Hei,
olisin jättämässä reklamaatiota KotiTV-palvelun käyttöönottoon liittyen. Mihin sähköpostiosoitteeseen reklamaation voisi lähettää käsiteltäväksi vai tuleeko se lähettää postitse?

3 kommenttia

  • November 10, 2011
Hei. Oletko kysynyt Asikaspalvelustamme, olisiko asiaa mahdollista ratkaista jo ennen reklamaation tekoa? Voimme monesti hoitaa mm. hyvitysasiat jo Asiakaspalveluun yhteydenoton perusteella. Jollei asiaa pystytä Asiakaspalvelussa sinua tyydyttävästi ratkaisemaan, toki se on mahdollista siirtää reklamaationa käsiteltäväksi. Voit jättää asiasi käsiteltäväksi esim. Palvelupyynnöllä Omien Sivujen kautta. Lisätietokenttään voit kertoa omin sanoin ongelman luonteen sekä lisätä mahdollisen korvauspyynnön.

  • November 10, 2011
Hei!
En ole enää Soneran asiakas niin tuo Omien sivujen kautta jätettävä Palvelupyyntö ei oikein onnistu. Ilmeisesti reklamaation voi lähettää postitse tai faxilla osoitteeseen:

TeliaSonera Finland Oyj
Asiakaspalvelu
PL 0400
65101 VAASA
FAX: (0) 02040 27571

  • November 10, 2011
Moi Seppo78. Juurikin näin, osoite on oikea. Toivottavasti saat asiasi hoidettua.