Skip to main content
Siis miksi en löytänyt sivua, josta voi tehdä vikailmoituksen? En saa enää ollenkaan postia pp.inet.fi osoitteeseeni. Kaverini oli viime yönä lähettänyt sähköpostia ja ihmetteli aamulla, kun en ollut vastannut. Hän lähetti viestin uudestaan gmail osoitteeseeni ja se tuli heti perille.

Lähetin äsken itselleni viestin. Nyt on kulunut kohta tunti, eikä mitään ole kuulunut. Viestin otsaketiedot:

Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-15; format=flowed; delsp=yes
Date: Sat, 09 Nov 2013 08:45:04 +0200
To: "******* ******** Sonera" <******.********@pp.inet.fi>
Subject: kulkeeko posti?
MIME-Version: 1.0
Content-Transfer-Encoding: 7bit
From: "***** *******" <*****.*******@pp.inet.fi>
Message-ID: <op.w59rpewf9v6p31@petri-pc.lan>
User-Agent: Opera Mail/12.16 (Win32)


Että selllaista peliä...Soneralla.
H A L O O ! S O N E R A N Y L L Ä P I T O H E N K I L Ö T ! M I H I N V O I T E H D Ä V I K A I L M O I T U K S E N ? V A I M E N E E K Ö S E T Ä S T Ä P E R I L L E ?
Hei Keckman,

Voit jättää vikailmoituksen kirjautumalla omille sivulle. Mene liittymänhallintaan ja selaa Sähköpostilaatikot kohtaan asti. Sähköpostilaatikoidan alla on kohta "Onko sähköpostissasi vikaa? Jätä vikailmoitus". Klikkaa linkin "Jätä vikailmoitus" kohdasta, niin pääset tekemään sähköpostista vikailmoituksen.

Tarkistathan ennen vikailmoituksen tekoa, ettei sähköposti ei ole täynnä. Jos olet poistanut viestejä, niin varmistathan että roskakori kansio on myös tyhennetty webmailissa.

Vastaa