Meiltä pätkäistiin puhelinlinjat ja nyt tulee langattoman reitittimen kautta yhteys,mutta siinä on ollut ongelmia,puhelimella ei pääse läpi kun automaatti ei tunnista henkilötunnusta ja laskua ei tästä vielä kertaakaan ole tullut.Miten mä saan asiaa eteenpäin??
Sivu 1 / 1
Hei Palontie!
Pystymme tätä kautta auttamaan monessakin asiassa. Pystytkö kertomaan tarkemmin minkälaisia ongelmia liittymässä on?
Pystymme tätä kautta auttamaan monessakin asiassa. Pystytkö kertomaan tarkemmin minkälaisia ongelmia liittymässä on?
Siellä on ollut henkilö joka aiemmin hoiti tätä ja aluksi soitteli mutta ei enää.Kaikki ihmiset ei viitsi rekkaroitua fessariin ja mä oon yksi niistä.Jos kertoisitte mihin oikeesti soittaisin että saadaan asiaa eteenpäin tässä on niin paljon asiaa ettei se näin onnistu.
Hei Palontie!
Asia kuullostaa vikapalvelun heiniltä ja heidät tavoitat tästä numerosta: 0206 90101 . Muut palvelunumerot löydät täältä: http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea#soita-meille?someid=Some3827
Asia kuullostaa vikapalvelun heiniltä ja heidät tavoitat tästä numerosta: 0206 90101 . Muut palvelunumerot löydät täältä: http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea#soita-meille?someid=Some3827
Soitin sinne mutta kun ei mene läpi kun ei tunnista henkilötunnuksella!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.