Odottelen tässä Koti-tv palvelun tunnuksien aktivoitumista. Mikä siinä kestää niin kauan? Koti-tv on tilattu 11.6. Soneran liikkeessä. Heti seuraavana päivänä sain tunnukset ja tiistaina 15.6. sain boxin kotiin. Tässä lähetyksessä oli se metka juttu, että koititte lähettää sen paketin vanhaan osoitteeseeni (muutettu vuosi sitten). Mutta kauanko tässä joutuu odottelemaan, että pääsee käyttämään tuota palvelua?
Toinen juttu on tuo vanhan osoitteen kummitteleminen omissa tiedoissa. Kaikki osoitteen muutokset ja ym. on tehty. Liikkeessäkin mainitsin asiasta, johon myyjä sanoi ettei siitä pidä välittää. Mutta jos tämä sotkee lähetettyjä pakettejakin, niin kyllähän se pitää korjata.
Sivu 1 / 1
Mä olen lähes täsmälleen samassa tilanteessa, tosin mulla ei ole osoitemuutoksia ollut. Torstaina sain boksin kotiin, mutta tunnuksia ei ole aktivoitu, josta otinkin Soneran asiakaspalveluun yhteyttä. Hetken puljailun jälkeen tuli ilmi, että tilausta ei oltu käsitelty ja ihmetteli, miksi oli näin. Koska oli jo sen verran myöhä, niin asialle ei silloin pystynyt tekemään mitään, mutta eipä ollu tänäänkään tapahtunut muutosta.
Veikkaisin, että yahrox on samassa tilanteessa. Jotain häikkää siellä Soneran tilaustiedoissa on, kun ne eivät mene läpi ja nyt kun näköjään muillakin on sama tilanne, niin se vahvistaa epäilykseni. Täytyy yrittää taas huomenissa soitella sinne ja kysyä mikä mättää. Samalla myös Spotify tunnukset eivät ole tulleet, kun tilaus on jumissa.
Veikkaisin, että yahrox on samassa tilanteessa. Jotain häikkää siellä Soneran tilaustiedoissa on, kun ne eivät mene läpi ja nyt kun näköjään muillakin on sama tilanne, niin se vahvistaa epäilykseni. Täytyy yrittää taas huomenissa soitella sinne ja kysyä mikä mättää. Samalla myös Spotify tunnukset eivät ole tulleet, kun tilaus on jumissa.
yahrox: Jossain Soneran järjestelmissä vanha osoitteesi ilmeisesti on vielä tallennettuna, jos Koti TV:n päätelaite oli menossa vanhaan osoitteeseen. Voit varmuuden vuoksi ilmoittaa nykyisen osoitteesi Asiakaspalveluun käyttämällä Omien sivujen palvelupyyntölomaketta.
Jos sinulla on Soneran asiakasnumero, lisää se käyttäjätunnuksesi tietoihin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero) ja voin tarkistaa mikä Koti TV:n tilausta viivyttää. Ilmoita tähän ketjuun kun olet asiakasnumerosi lisännyt.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Jos sinulla on Soneran asiakasnumero, lisää se käyttäjätunnuksesi tietoihin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero) ja voin tarkistaa mikä Koti TV:n tilausta viivyttää. Ilmoita tähän ketjuun kun olet asiakasnumerosi lisännyt.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Lisäsin asiakasnumeron profiiliini.
Näyttäisi että tilaus on jäänyt järjestelmässämme jumiin, jonka vuoksi tunnukset eivät ole aktivoituneet etkä niitä ole saanut. Tilauksesta on laitettu kyselyä ylläpidolle, toivomme saavamme sen läpi mahdollisimman pian. Kun tilaus menee läpi, saat tunnukset tekstiviestinä matkapuhelimeesi.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Niin kuin arvelinkin, niin se on sama tilanne, kuin mullakin. Olisi vaan kiva tietää mitä siellä on oikein mennyt jumiin, kun tilausten aktivointi kestää näin pitkään, vaikka laitteet sentään tuli kotiin jo aikapäiviä sitten. Ei tässä auta kun odotella.
Joo odotteluksi ikävä kyllä on mennyt. Kunpa vain saisi pikaisesti asiat kuntoon. Ja toivottavasti tästä odottelusta ei tarvi käydä maksujen kanssa kädenvääntöä.
En usko, että laskutuksesta tulee ongelmaa, kun eihän Sonera kuitenkaan pysty laskuttamaan palvelusta, jota ei ole aktivoitu.
Juuri näin. Itse laajakaistaliittymän laskutus juoksee kyllä normaalisti, mutta KotiTV-palvelun laskutus alkaa vasta kun liittymätilaus on kuittaantunut valmiiksi.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Mikä oikeasti kestää? Tämä alkaa melkoisesti jo turhauttamaan, eikä todellakaan anna positiivista viestiä kuluttajille. En voi suositella tällaista palvelua asiakkailleni tai tutuille.
Joo, ois kiva tietää, mikä nyt on niin vaikeaa, kun tilauksesta on kohta jo kaksi viikkoa. No, ei taida tälläkään viikolla tapahtua mitään, kun juhannuskin tulee. Netinkin sai nopeammin päälle, vaikka erikseen piti vielä asentajankin käydä. Kyllä luulisi, että tämän olisi saanut heti päälle ja ainoastaan digiboksia olisi joutunut odottamaan sen muutaman päivän.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.