Mikä ihme on kokonaisturvamaksu 7,99€, joka on ilmestynyt laskulle, jota ei aiemmin ole ollut? Olen tilannut perusliittymän, jonka hinnan piti olla 29,90€/kk ja that's it. Mistä moinen noin 8€ lisämaksu ja miten sen saa pois? HAluan uuden laskun ilman moista turvaa jota en ole edes tilannut. Asiakaspalveluunne puhelimitse ei pääse läpi ilman puolen tunnin jonotusta, aikaa ei voi vastapuhelullenne varata kun palvelu on poissa käytöstä. Sähköpostia teille ei ole ja netissä kysyminen on tehty julkiseksi, joka rajoittaa tietoja, joita kirjata tähän viestiin.... Soittakaa ihmeessä minulle heti kun vain mahdollisuus on - puhelinnumeroa en tähän julkisuuden vuoksi laita, mutta se teidän pitäisi pystyä onkimaan tiedoista, jotka piti syöttää rekisteröinnin yhteydessä, jotta pääsin laittamaan tämänkin viestin teille. Uskomatonta!
Sivu 1 / 1
Yksityisyys viestejä voi lähettää sosiaalisen median avulla, esim. Facebook ja Twitterin kautta. Voit myös lähettää viestejä Omilta sivuilta.
Kokonaisturvasta voit lukea lisätietoa: http://www5.sonera.fi/ohjeet/Sonera_Tietoturva
Tilausten peruuttaminen onnistuu Sonera tunnuksella Omilta sivuilta https://www4.sonera.fi/
Kokonaisturvasta voit lukea lisätietoa: http://www5.sonera.fi/ohjeet/Sonera_Tietoturva
Tilausten peruuttaminen onnistuu Sonera tunnuksella Omilta sivuilta https://www4.sonera.fi/
Moi tiinulii!
Sonera Tietoturva on kuulunut edelliseen 24kk sopimukseesi maksutta. Kyseinen kampanja on päättynyt 30.06.14.
Tietoturva ei ole käytössä lainkaan? Kyseessä on F-Securen tietoturva = Sonera Tietoturva.
Ilmanmuuta sen saa irtisanottua, jollei käytössä ole / et halua sitä käyttöön ottaa. Jokin tietoturva koneella toki kannattaa olla
Sonera Tietoturva on kuulunut edelliseen 24kk sopimukseesi maksutta. Kyseinen kampanja on päättynyt 30.06.14.
Tietoturva ei ole käytössä lainkaan? Kyseessä on F-Securen tietoturva = Sonera Tietoturva.
Ilmanmuuta sen saa irtisanottua, jollei käytössä ole / et halua sitä käyttöön ottaa. Jokin tietoturva koneella toki kannattaa olla
Tietoturvalla pärjää maalaisjärjellä palomuurilla, eikä lataile ohjelmistoja epäluetettavista lähteistä. Myös Javan ja Flashin kanssa tulevat Ask Toolbar ja McAfee ohjelmistoja ei kannata asentaa (muista rastittaa ennen asennusta pois).
Olen ollut tietokonehommissa ja poistanut haittaohjelmia koneilta, joilla on ollut tämä F-Securen tietoturvaohjelmisto. Koko ohjelmisto ei edes havainnut haittaohjelmia koneelta.
-> Jos haittaohjelma pääsee koneelle, on aika katsoa peiliin. Tietokoneen käyttäjä pääosin päättää mitä koneelle tulee ja pääsee. Virusturva on turha jos tietokoneen käyttäjä päästää haittaohjelman koneelleen.
Tätä voisi verrata vaikka sen että avan kotioven rosvolle, joka vie kaiken asunnostani. Ei mitään hyötyä varashälyttimestä.
Jos et koneellasi käytä verkkopankkia, sinulle käy hyvin ilmainen virustuva, esimerkiksi Avast http://www.avast.com/fi-fi/index.
Olen ollut tietokonehommissa ja poistanut haittaohjelmia koneilta, joilla on ollut tämä F-Securen tietoturvaohjelmisto. Koko ohjelmisto ei edes havainnut haittaohjelmia koneelta.
-> Jos haittaohjelma pääsee koneelle, on aika katsoa peiliin. Tietokoneen käyttäjä pääosin päättää mitä koneelle tulee ja pääsee. Virusturva on turha jos tietokoneen käyttäjä päästää haittaohjelman koneelleen.
Tätä voisi verrata vaikka sen että avan kotioven rosvolle, joka vie kaiken asunnostani. Ei mitään hyötyä varashälyttimestä.
Jos et koneellasi käytä verkkopankkia, sinulle käy hyvin ilmainen virustuva, esimerkiksi Avast http://www.avast.com/fi-fi/index.
Tämä menee jo naurettavuuden äärirajoille!
Kiitos vain vastaajille - mutta ei onnistu. Menin katsomaan omasta Sonerasta, siellä ei ole täppää, josta voisi turvan katkaista. Mistä saan uuden laskun siten, ettei siinä ole tuota tietoturvaa mukana?
Apupyyntöä ei voi lähettää edes omilta sivuilta kun viestin lähetys on poissa käytöstä. Sieltä ohjaavat varamaan puhelinsoittoajan, joka sekään ei edelleenkään toimi.
Maksaisin ilomielin pelkästä nettiyhteydestä, mutta en mistään ylimääräisestä turvasta. Taidan maksaa laskulta vain nettiyhteyden osuuden ilman tuota turvaa.
En käsitä miten asiakaspalvelu voi olla näin huonolla tolalla tällaisessa firmassa. Se on johdon vika täysin - ei teidän työntekijöiden, jotka eittämättä joudutte selittelemään tuon tuostakin yli puolen tunnin jonoja joka yhteydenottometodin kautta (tai tyystin metodien toimimattomuutta).
JA normaali puhelinpalvelunne on nettitietojen mukaan auki arkisin klo 20 saakka, mutta soittaessa meneekin kiinni jo klo 17....
Kiitos vain vastaajille - mutta ei onnistu. Menin katsomaan omasta Sonerasta, siellä ei ole täppää, josta voisi turvan katkaista. Mistä saan uuden laskun siten, ettei siinä ole tuota tietoturvaa mukana?
Apupyyntöä ei voi lähettää edes omilta sivuilta kun viestin lähetys on poissa käytöstä. Sieltä ohjaavat varamaan puhelinsoittoajan, joka sekään ei edelleenkään toimi.
Maksaisin ilomielin pelkästä nettiyhteydestä, mutta en mistään ylimääräisestä turvasta. Taidan maksaa laskulta vain nettiyhteyden osuuden ilman tuota turvaa.
En käsitä miten asiakaspalvelu voi olla näin huonolla tolalla tällaisessa firmassa. Se on johdon vika täysin - ei teidän työntekijöiden, jotka eittämättä joudutte selittelemään tuon tuostakin yli puolen tunnin jonoja joka yhteydenottometodin kautta (tai tyystin metodien toimimattomuutta).
JA normaali puhelinpalvelunne on nettitietojen mukaan auki arkisin klo 20 saakka, mutta soittaessa meneekin kiinni jo klo 17....
Hei tiinulii!
Poistin Tietoturvan nyt tätä kautta, joten palvelusta ei enää veloiteta tämän päivän jälkeen. Asia tällä kunnossa
Poistin Tietoturvan nyt tätä kautta, joten palvelusta ei enää veloiteta tämän päivän jälkeen. Asia tällä kunnossa
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.