Skip to main content
tänään 21.12.2009 klo 12.30 teidän piti tehdä pika-avaus laajakaista liittymälleni, koska teidän mukaan se oli suljettu maksamattoman laskun vuoksi?! laskut on maksettu ajallaan, olisihan siitä maksukehoituskin tullut? kyseessä ei ole laitevika yms. soitin tänään asiakaspalveluun ja lupasivat tehdä ns. "liittymän pika-avauksen" hintaan 39,90€!!!!!??, hyväksyin sen mutta miksei toimi? missä vika teillä? puhelin soitosta alkaa olemaan jo noin 8 tuntia.. minulla ei ole aikomusta maksaa tyhjää palvelusta mitä en ole saanut. Ei kai "pika" meinaa soneralla 24h?
Suljetun liittymän pika-avauksen hinta on 29,90 euroa. Laajakaistaliittymän pitäisi avautua viimeistän parissa tunnissa pika-avauksen tilauksen jälkeen, joten jotain lienee mennyt vikaan jos 8 tunnin jälkeen yhteys on yhä poikki.

Jos yhteys on yhä toimimaton, kannattaa soittaa Asiakaspalveluun 0200 17000, sillä pika-avauksen tilaus ei todennäköisesti ole onnistunut ja asia vaatii korjauksen.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
No eipäs auennut kahdessa tunnissa... meni pari päivää ennen kuin mitään tapahtui. Asiakaspalvelussa sanottiin että modeemista virrat pois ja 15 MINUUTTIA niin pitäisi toimia. Jos laskun tuosta lähettävät niin johan on kumma.
Pari päivää ei ole pika-avaus eli jotakin siinä on mennyt pieleen. Jos pika-avauksesta kuitenkin laskutetaan, niin ota asiasta yhteyttä Asiakaspalveluun vaikka omien sivujen palvelupyyntölomakkeella.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa