Ensin lainaus paikallislehden (WL 21.11.2010) yleisönosastolta nimimerkiltä Nopeat laajakaistat kaikille.
"Soneralla Käpykangas-Luttila -alueella ollut koko syksyn internetkaapelissa vika, jota ei ole korjattu. Asiakaspalvelu väittää ettei vikaa ole, Soneran asentajat kertovat totuuden. Ei tule hyvityksiä, ei pahoitteluja. Myydään vain lisää liittymiä, mitkä pätkivät 30 kertaa illassa. Milloin vika korjataan ? "
Itse asun Häyrilän alueella ja sama ongelma ollut myös meillä samoin kun kaapelissa olevilla naapureilla.
Tässä yksi esimerkki.
4.11.2010 Vikailmoitus tehty asiakaspalveluun. (netti alkoi toimia muutama tunti ilmoituksen jälkeen)
5.11.2010 Tekstari asiakaspalvelusta, että "liittymäänne koskeva vika liittyy alueelliseen vikaan."
18.11.2010 Tekstari asiakaspalvelusta, että "liittymänne vika on nyt korjattu."
Kysymys nro 1: Jos kyseessä on alueellinen vika, miksi häiriötiedotta ei näy teidän Häiriötiedotteet sivulla ?
Kysymys nro 2: Aikooko Sonera hyvittää alueen kaapelinetin käyttäjiä, jollain tapaa ?
Kysymys nro 3: Aikooko Sonera parantaa tiedotustaan, jollain tapaa ?
Kysymys nro 4: Mihin osoitetaan reklamaatiot. Julkaisen tiedon vastauksenne jälkeen paikallislehdessä yleisönosastolla, ettei kaikkien tarvitse ryhtyä tämän samaan rumbaan.
Viimeistä kysymystä en taida edes tehdä eli milloin nämä ongelmat loppuvat ?
Mikä mättää Varkauden kaapeli laajakaistalla ?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.