Minulla on Soneralta "mokkula" sekä tietokone. Eikä minulla näköjään mitään asiaa Omille Sivuille. On ihan luokaton olo.
Mutta asiaan! Mistähän sitä näkisi kuinka paljon on viä noita kapistuksia maksamatta? Jos tässä vaikka lotossa voittais nii maksaisin koko roskan pois...
Sit viä semmosta, että kun miul on tuo vanhan mallin "mokkula", maksan siitä TOSI paljon verraten uuteen, niin miksei Sonera vois alentaa tuon vanhan "mokkulan" hintaa samaksi, kuin sen uuden? Harmittaa et joutuu kamalasti maksaan etanan vauhdilla toimivasta kapistuksesta, jota ei oikeestaan käytäkkään kuin hätävarana. Ja aina ne muut pääsee halvemmalla! :D
Mikä minä olen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.