Skip to main content

mikä on kun ei toimi?!

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

No on kyllä! Ensin odotetaan yli kuukausi netin kytkemistä,sitten kun se on kytketty niin netti yhteyttä ei ole? DSL ja internet valot eivät vilku ollenkaan. olen jättänyt asiakas palveluun soittopyynnön ja soittanut varmaan neljästi eilen ja tänään, mutta saan vaan asioida jonkun typerän robotin kanssa? missä ne oikeat ihmiset ovat? en kyllä maksa tyhjästä !

1 kommentti

  • September 12, 2012
Hei LauraKristiina!

Kyllä on todella harmillinen tilanne, ymmärrän toki tuskastumisen! Pahoittelut heti alkuun näistä hankaluuksista! Lisäisitkö profiiliisi esim. liittymänumeron (ilman väliviivaa) tai tilausnumeron, jotta pääsemme tarkistamaan tilanteen. Kiitos!