mikä on kun ei toimi?!
No on kyllä! Ensin odotetaan yli kuukausi netin kytkemistä,sitten kun se on kytketty niin netti yhteyttä ei ole? DSL ja internet valot eivät vilku ollenkaan. olen jättänyt asiakas palveluun soittopyynnön ja soittanut varmaan neljästi eilen ja tänään, mutta saan vaan asioida jonkun typerän robotin kanssa? missä ne oikeat ihmiset ovat? en kyllä maksa tyhjästä !
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.