Mikä tässä nyt on???
Mikä siinä oikein on että kun on rajaton langaton laajakaista ja sitten se ei toimi kun välillä hetkisen.Ehkä noin puol tuntia toimii "hyvin" nopeudella alle puol megaa... Asun kuopion keskustassa joten luulis olevan kenttiäkin. Maalla toimii paljon paremmin kun täällä.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.